sözlüğün orijinal karakterlerinden. çok düz insan bence. düz olduğu için de hiç yalan söyleyecek biri gibi gelmiyor bana. ağzındaki neyse, öyle bir adam. bazen bana top diyor ama canı sağolsun. öpüyorum kanki, yanaktan. ihihi
Yaa müdür, bırak bu işleri ya. Safi rüzgarsin, yok onur nişanesiymis, yok bizi aşarmis, vay efendim aslan orman kralı olduğunu soylermiy mış.
yav o aslan, aslan adı üstünde. Sen şu leş ortamda, olduğundan farklı bir kimliğe bürünerek, sırf egosunu tatmin etmek, mutlu olmak, az biraz da olsa hayatın gerceklerinden uzaklaşıp kafasinindagitmaya çalışan sıradan birisin ya.
Kasmaya ne gerek var, yok ingiliz kralı, vay efendim ingiliz prensi, olmadı anne kucağından beri protokol falan filan. Yav geç bunları geç, dediğim gibi safi ruzgarsin.
Asıl hesabinda James Bond fake hesabın k a r a da ise kv pala ya özenen sıradan birisin. He bu ayıp mı, günah mı, tabi ki değil ama aşırı kastiginda gerçekten kabak tadı veriyor. ingiliz prensiyle tokalaşmak nedir yaa?
Canım kardeşim normal şartlarda sana bu cevabı veriyor olmam bile senin için bir onur nişanesi bence o yüzden fazla zorlama kendini yani benim kimlerle muhatap olup olmadığım seni çok aşacak şeyler.
Zira yurtdışına falan gidersen anlarsın yani Monako‘da bir yerde otururken yanında Monako prensi oturabilir veya Belçika’da bir yerde yemek yerken yanında Belçika kralı oturabilir bu insanlar öyle ulaşılamaz insanlar değil ve denk de gelebilirler sana bile.
Ben anne kucağından beri protokolde olan yer alan bir adamım o yüzden yani sonradan görme insanlarla beni karıştırma lütfen.
Abartmaya lüzum yok o ndenle. benim ayrıca elit olmak gibi bir derdim yok beni bilen biliyor tanıyan tanıyor gerek de yok zaten böyle şeyleri söylemeye.
Yani sen hiç aslanın ormanın kralı olduğunu üstüne basa basa soyledigini gördüğün bir masal duydun mu çocukken?
Yaaa müdür, burada söz konusu olgunun gerçekliği veya hayal ürünü olması falan değil. yazarın yani baya baya bı elit olması ya da kendini öyle lanse etmeye çalışıyor olması.
Öyle hemen zıplayıp bı tarafları yalayıp, emmeye gerek yok. Zaten biraz sonra gelir kendisi, durum açıklığa kavuşur. Yani,yıllardır , neredeyse bütün gün Uludağ sözlük gibi Leş bir ortamda takılan fakat reelde ingiliz kralı,prensiyle görüşüp tokalasacak kadar üst düzey elit biri oldugunu bize ispat eder.