8 alırsanız büyük başarı olur kankam. kimden alacaksınız 8 i orasını düşünüyorum da şimdi bir gülümseme geliyor suratıma * frankfurta 3 yazıyordunuz 5 yediniz. bodo ya 3 yazıyordunuz adamların maçını izledim 1 alırsanız öpün başınıza koyun. st guolliseye 3 yazıyordunuz adamlar liverpooldan daha iyi top oynuyorlar. liverpool ve city den puan alamazsınız zaten kimden alacaksınız 8 puanı ?
Brocum arada gelip 2 entry girip istifil olunca olmuyor o. Bizim mağlubiyetlerden sonra zilyon tane başlık sola geliyor sizin madaralardan sonra 2 entry gir uza:) Hele ki gs maçlarında kaybedince pozları biliyoruz birbirirmizi bırak şimdi *
Bak biz 5 i yedik efendi gibi sabahına buradayız her başlıkla gerekli cevapları veriyoruz dostlarımıza. Ben de maks 8 diyorum zaten alabileceğimiz puana.
kanka her seferinde bu gerçekle alakası olmayan "senin gibi haftalarca yok olmuyoruz" savunmanıza hastayım swh. ben ne zaman fener yenildiğinde haftalarca olmadım? bu seneki göztepe ve alanya maçından sonraki entrylerime, hatta fb fikstürünü aç her puan kaybı maçının tarihinde benim entrylerime bak bakalım yazılarım var mı yok mu? swh.
neyse, ben gs 6-7 puan anca toplar demiştim, bakalım kaç toplayacak kalan 7 maçta.
true seni adam yerine koyup s.klemediğim için entryini görmezden geliyorum öncelikle belirteyim.
burdayım aslolan gardaşım biz senin gibi maçtan sonra haftalarca istifil olmayız rahat ol:) yapalım öz eleştirimizi o zaman;
lan dünkü maçın hakemlik neyi var gayet de güzel yonetti bizim aveller adam gibi oynasaydı da yemeseydi. barış alperin altıpastan münih e yolladığı top kırlma noktası oldu.
adamlar her geldiğini attı iyi de oldu diyecek bir sey yok. zaten frankfurt gibi hücumda bir anda 5 kişi olan takıma sen ispanya gibi yerden oyun kurarak oynarsan her kontrada böyle telef ederler işte bunu zaten maçtan once de yazmıstık. yapacak bir sey yok kötü oyun neticesinde fark yersin böyle haliyle. bu arada mel gardaşım torreira falan kırmızı görür diyordun dün bize çıkan tek kart okana * hani hakemk falan hikaye yani *
Avrupa’da yine her zamanki gibi fena geçirdiler geseye. Geçmiş olsun kanka. Ama siz alışıksınız Avrupa’da kollanma olmadığı için rezil rüsva olmaya swh. Haber değeri taşımıyor dünkü skor swh. Üzülme boş ver.
Çok samimi biri yhaa, geçen gün de , bir yazarı ' ya ben ordu evinin general kismindayim, sen bilmezsin, anlamazsın, ne haddine ' gibisinden entrysi ile asagilamisti. Samimi, düz falan olduğu için.
Daha öncesinde de lüks aracı, özel şoförü olduğundan, en elit , üst düzey marka işte takım elbiseler, parfümler, saatler, gravat falan filan kullandigindan dem vuruyordu.
Başkan, şu leş ortamda bı kaç çapulcunun gazı ile bu tür atraksiyonlara girmen çok ama çok itici. Seni anlıyorum, şu son bir kaç yıldır sözlüğe yön veren, başı çeken yazarlar gitti ortalık sen ve senin gibilere kaldi zira daha önceleri kimsenin farkında bile olmadığı bir yazardin.
Ve bunun sonucunda, olmayı istediğin, heves ettiğinin, ozendigin film karakterleri gibi davranman da diğerlerinin ilgisini çekti, çünkü bu saksakcilara da eğlence, malzeme lazımdı, neyse. Bu senin d hoşuna gitti ve iyice kaptırdın kendini.
Yazık, ben üzülüyorum haline. Şimdiye kadar çok kez uyarmayi düşündüm abin olarak , bu tutum ve davranışinin çok itici, samimiyetsiz göründüğünü , olduğun gibi davranmanın aslında senin lehine oldugunu söylemeyi denedim sonra, lan bana ne ya, aman diyerek vazgeçtim ama kral mi, prens mi her ne haltsa, bir araya gelip tokalasman sabrımı tüketti.
Gel bu sevdadan Vazgeç, olduğunu gibi görün, bir ingiliz asilzadesi gibi rol kesmeyi bırak. Ha devam edeceksen de, şu elit yaşantının, kimliğinin gerçek olduğunu bize pardon bana ispatla, (zira diğerleri seni biliyor, bir ben bilmiyorum. Ben de o seni bilen biliyorlardan olmak isterim yani)ispatla ki ben de özür dileyip, işime bakayım, 'lan senin de için skisiyor, al işte adam her gün bı foto atıyor, dediği gibi elit yaşıyor, seni de itin götüne işte böyle sokuyor' diyeyim hatta utanıp buralardan gideyim!
kardeşim ioçk belçika çikolatası yedin diye belçika prensi olmuyorsun lan o öyle bir şey değil taç giymen falan lazım. taç dediğim de öyle salı pazarından alınan taç değil *
geseli olması haricinde ( bırak şu tofaşçı himmetçi karaborsacıları artık bro hehehe ) sevdiğim arkadaşımdır. gocunun dediği gibi düz adamdır evet aklından kalbinden geçen neyse onu söyler. sosyal statüsü falan beni ilgilendirmiyor bugüne kadar bana hiçbir şekilde ben böyle hukukçuyum global bir şirkette çalışıyorum bu kadar para kazanıyorum takıldığım adamlar şunlardır bindiğim araba budur sen kimsin gibi üstten bakan bir tavrı olmadı. ne zaman mesaj atsam benim ona gösterdiğim içtenlik ile samimiyet ile aynı şekilde cevap yazar.
şu prens charles mevzusu çok dillenmiş nacizane sözüm meclisten dışarı şöyle bir örnek vereyim ; benim hiçbir vasfı olmayan türkçe ile beraber ana dili olan fransızcayı bile öz toprağımız olan kastamonu şivesi ile konuşan * ama fransada doğmuş büyümüş fransız vatandaşı olan kuzenimin macronun beline eli ile sarıldığı selfiesi falan var. ilk gördüğümde fotoshop falan mı lan bu gundi diye sormuştum hesap et. oralarda insanların ben ingiltere prensiyim fransa bilmem nesiyim diye çok kastıklarını 15000 koruma ile gezip 1500 odalı saraylarda yaşadıklarını pek zannetmiyorum. gitmedim görmedim sadece örnekler ile gözlemlediğim fikrim budur yanlış da olabilir iddialı değilim. bu buldumcuk hastalığı özellikle ortadoğu halklarına mahsus bir şey sanki. parayı bulan gücü elde eden kendisini nizamülmülk zannediyor dokunulamaz ulaşılamaz olduğunu zannetmeye başlıyor bu topraklarda. sözüm meclisten dışarı dediğim gibi..