0 0 7

entry1161 galeri98
    936.
  1. --spoiler--
    Sağolun dostlar. 25 tane export bira aldım muhtemelen onları içince geçer.
    --spoiler--

    Geçmiş olsun james!
    Senin durumuna Scotch whiskey biradan daha iyi gelir. Biraları at dolaba sonra tüketirsin. Git klasına uygun birşeyler al onunla tedavi et kendini.
    1 ...
  2. 935.
  3. --spoiler--
    kovid olduk 99%.
    --spoiler--
    atlatırsın inşallah.
    ama kovid olduğunu düşünmen bundan daha kötü.
    1 ...
  4. 934.
  5. Geçmiş olsun ağabey. Gözü olanın gözü çıksın.
    0 ...
  6. 933.
  7. Geçmiş olsun dileklerimi ilettiğim ve kendine iyi bakmasını dilediğim değerli yazar. Saygılarımla mirim.
    0 ...
  8. 932.
  9. --spoiler--

    aslan her zaman aslandır bi hastalık mı düşürecek? ipekli pijamalarını röpdöşaöbırını giy yat hemen.

    --spoiler--

    (img:#2451991)
    5 ...
  10. 931.
  11. --spoiler--

    kötüye birşey olmazmış moruq.

    --spoiler--

    E desene sen küsküyü yedin o zaman be kardeşim.
    2 ...
  12. 930.
  13. Kötüye birşey olmazmış moruq.
    1 ...
  14. 929.
  15. Aslan her zaman aslandır bi hastalık mı düşürecek? ipekli pijamalarını röpdöşaöbırını giy yat hemen.
    1 ...
  16. 928.
  17. Sağolun dostlar. 25 tane export bira aldım muhtemelen onları içince geçer.
    2 ...
  18. 927.
  19. geçmiş olsun bro sana diyorum olm insanlara 1 metreden fazla yaklaşma. eline değnek alacaksın 1 metreden fazla yaklaşanı iteleyeceksin değnekle tertemiz.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2451989/+
    4 ...
  20. 926.
  21. 925.
  22. saçları ağarmış olgun bir yazar abimizdir.

    geçmiş olsun. aman abi sana bir şey olmasın iş yerindekilere değil. evet...
    1 ...
  23. 924.
  24. geçmiş olsun başkan. umarım gündemin yoğun değildir keza dinlenmeden geçmez o bok.
    2 ...
  25. 923.
  26. Hanginizin nazarı değdi lan bize sabah ofise aslan gibi gittik öğleden sonra perişan olduk kovid olduk 99%.
    8 ...
  27. 922.
  28. 2000 veya 2001-2 yanlış olmaskn yılında nokia 8310 kullanıyordım tuşlu. Amma ve lakin artık o kanal için yaşlandık be gocu. Gizli özne konusuna gelirsek de cümle özelinde evet ama genelde hayır demek durumudayız zira şeffasız. Saygılarımla.
    1 ...
  29. 921.
  30. Kesin ayrı bir tuşlu telefonu vardır diye düşündüğüm sözlüğün gizli öznesi. Biz de deriniz kral, uyandırayım yani!
    2 ...
  31. 920.
  32. Galatasaraylı ve muhalif olan uludağ sözlük yazarı. yazadursun.
    0 ...
  33. 919.
  34. Ali koc'u gs'ye baskan olmasi icin ikna etmeye calisan hukukcu kardesimiz. Swh.
    1 ...
  35. 918.
  36. Goku sen kasten mi yapıyorsun yoksa seni küçükken besinsiz mi bıraktılar?

    Bizi kıskanmaları ile bize 5 tane çakmaları arasındaki bağlantı ne?

    Adamlar kıskansa imrenir bize bırakırdı işe daha üstünüz demişler ki 5 tane yapıştırdılar.

    Olum sizi dayınız mı doğurdu cidden merak ediyorum…
    2 ...
  37. 917.
  38. Almanya bizi kıskanıyor başlığında çok acıklı bir söz paylaşmış

    --spoiler--
    valla gidip yerinde sorduk, almanların bundan pek haberi yok. ama yine siz bilirsiniz tabi.
    --spoiler--

    Kendisine herşey yediği 5 golü hatırlatıyor..
    0 ...
  39. 916.
  40. işte bak su entry ile bir üstte yazdığımı kanıtlamış oldun teşekkür ederim aslolan kardeşim *
    2 ...
  41. 915.
  42. kanka zaten son 21 avrupa deplasmanında 17 yenilginiz ve 1 galibiyetiniz var. o da 10 kişi kalmış, onana'nın sürekli yumurtladığı bitik manu. puhahahahaha.
    2 ...
  43. 914.
  44. olum bak fb li mantığı şöyle işliyor avrupa da bize karşı;

    galatasaray x takımla oynasın ve deplasmanda yensin. "x çok kötü abi tarihin en kötü dönemi kim olsa yenerdi zaten". aynı x le birkaç ay sonra siz oynayın; "x artık iyi abi o zamanki gibi değil toparladılar çok fena takım s.kertir yani".

    galatasaray y ile oynasın burada yensin. "y de 9 eksik var abi paf takımla geldi adamlar yenerler tabi". aynı y gitsin sadece 1 değişiklik ile lig liderini yensin kendi ülkesinde "y nin rakibi çok kötüydü abi zaten eksikleri de tamamladılar(kadro aynı bu arada 99%) ondan yendiler yoksa şimdiki gibi olsa yenemezdiniz".

    burada somut x e man utd, y ye de tottenham diyebilirsiniz. niyeyse bizim yendiğimiz takımlar hep kaos donemlerinde ve eksik ama siz kazanınca auuwww prime dönemde. mesela benfica sizi tokatladı geçti, adamlar şl de sizin 1 oyuncunuzun 1 yıllık maliyeti kadar toplam değeri olmayan karabağ a madara oldular. şimdi size sorsak karabğ iyi takım çok yatırım yapıldı canavar gibi oynuyorlar falan diyeceksiniz *

    o yüzden yani buradaki yorumları falan çok takmamak lazım.
    1 ...
  45. 913.
  46. Almanlar hoplattı azizim. Yapacak bir şey yok. Mukadderat.
    1 ...
  47. 912.
  48. Kanka gs yenildiğinde zilyon tane entry giriyoruz evet. E fener yenilince ne yapalım, yorumumuzu yapıp geçiyoruz. Zilyon tane entry girip “hehehe nasıl puan kaybettik ya” falan onlarca entry mi yazalım, mantıklı mı? Swh. O işi gsliler yapar doğal olarak. Sizin puan kaybınızda da biz zilyon tane entry ile dalgamızı geçeriz, normali budur. Size gelin bir sürü entry yazın demiyoruz zaten şu an, ama gelin 1-2 cevap yazın diyoruz. Swh.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük