--spoiler--
Sağolun dostlar. 25 tane export bira aldım muhtemelen onları içince geçer.
--spoiler--
Geçmiş olsun james!
Senin durumuna Scotch whiskey biradan daha iyi gelir. Biraları at dolaba sonra tüketirsin. Git klasına uygun birşeyler al onunla tedavi et kendini.
geçmiş olsun bro sana diyorum olm insanlara 1 metreden fazla yaklaşma. eline değnek alacaksın 1 metreden fazla yaklaşanı iteleyeceksin değnekle tertemiz.
2000 veya 2001-2 yanlış olmaskn yılında nokia 8310 kullanıyordım tuşlu. Amma ve lakin artık o kanal için yaşlandık be gocu. Gizli özne konusuna gelirsek de cümle özelinde evet ama genelde hayır demek durumudayız zira şeffasız. Saygılarımla.
kanka zaten son 21 avrupa deplasmanında 17 yenilginiz ve 1 galibiyetiniz var. o da 10 kişi kalmış, onana'nın sürekli yumurtladığı bitik manu. puhahahahaha.
olum bak fb li mantığı şöyle işliyor avrupa da bize karşı;
galatasaray x takımla oynasın ve deplasmanda yensin. "x çok kötü abi tarihin en kötü dönemi kim olsa yenerdi zaten". aynı x le birkaç ay sonra siz oynayın; "x artık iyi abi o zamanki gibi değil toparladılar çok fena takım s.kertir yani".
galatasaray y ile oynasın burada yensin. "y de 9 eksik var abi paf takımla geldi adamlar yenerler tabi". aynı y gitsin sadece 1 değişiklik ile lig liderini yensin kendi ülkesinde "y nin rakibi çok kötüydü abi zaten eksikleri de tamamladılar(kadro aynı bu arada 99%) ondan yendiler yoksa şimdiki gibi olsa yenemezdiniz".
burada somut x e man utd, y ye de tottenham diyebilirsiniz. niyeyse bizim yendiğimiz takımlar hep kaos donemlerinde ve eksik ama siz kazanınca auuwww prime dönemde. mesela benfica sizi tokatladı geçti, adamlar şl de sizin 1 oyuncunuzun 1 yıllık maliyeti kadar toplam değeri olmayan karabağ a madara oldular. şimdi size sorsak karabğ iyi takım çok yatırım yapıldı canavar gibi oynuyorlar falan diyeceksiniz *
o yüzden yani buradaki yorumları falan çok takmamak lazım.
Kanka gs yenildiğinde zilyon tane entry giriyoruz evet. E fener yenilince ne yapalım, yorumumuzu yapıp geçiyoruz. Zilyon tane entry girip “hehehe nasıl puan kaybettik ya” falan onlarca entry mi yazalım, mantıklı mı? Swh. O işi gsliler yapar doğal olarak. Sizin puan kaybınızda da biz zilyon tane entry ile dalgamızı geçeriz, normali budur. Size gelin bir sürü entry yazın demiyoruz zaten şu an, ama gelin 1-2 cevap yazın diyoruz. Swh.