Örgü örerken sıraları takip edebilmek için bunun taşlarla kaplı olanını -sade severim her şeyi ayyynen- almıştım. Bunu Elimde her gören yarım yarım yarıldı. Neyse Örgü örmek bu ara sinir katsayımı yükselttiği için bir sonraki kuvvetli heves dalgasına kadar örgüyü çekmeceye kaldırdım zikirmatikle de kedim futbol oynuyor, taşlarını dökme annem.
işyerinde kullanılmaması gerekendir. ibadetin gizlisi ve huşu içinde yapılanı makbuldür; zikirmatikle kurumda gezinmek nedir? bir aksesuar gerçekliği, ağırlığı, emeği, taşı, koleksiyonu olan tespihin dahi işte kullanılmaması/ işe alet edilmemesi gerekirken, dinimize ve yasamıza aykırı şekilde neden göstere göstere inancımızı sömürürüz?
Acayip hoşuma gidiyor ya bu. Çok pratik. iş yerinde sürekli masamda durur. Sabah ve öğlen dua okuduğum gibi, arada gerçekleşmesini istediğim şeyi de 33 kere tekrar ediyorum. Her şey birbirine girdi. Evrene istek göndermek, Allah'a dua etmek.
Avm deki güvenlikçilerde görürdüm. Önce ne kadar da dindar insanlar diye düşünürdüm. Meğerse giren ziyaretçi sayısını ölçmek içinmiş. Aslında mitinglerde polislere de vermek lazım. Mitinge katılanların sayısını ölçmek için.
Günümüzde en zeki bulduğum icatlardan biri. ilk çıktığında 1lira gibi bir ücreti vardı şimdi simli taşlı ışıklı vs derken bissuru çeşit çıkmış ve 75 liraya kadar ücreti var.
toplu taşıma araçlarından zikirmatik kullanan birini gördüğümde direkt moralim bozuluyor, yahu şuna ayıracağınız zamanı kitap okumaya ayırsanıza hem böylece belki daha anlayışlı bir ülke oluruz.
şakirt oyuncağıdır. *
dijital olanlarının üzerinde bir büyük bir de küçük olmak üzere iki tane düğme bulunur. birisi sayıcı arttırmak diğeri ise sayacı sıfırlamak için kullanılır. 1 buçuk 2 liraya tedarik edilebilir.