boş dairenin balkonuna bile atılan gazetedir. bu gazeteler toplanıp sobalarda tutuşturucu olarak pek güzel kullanılır efenim. israfı siz düşünemediniz ama biz değerlendirdik. satılan değil , saçılan gazete. *
Zaman her şeyin çaresiymiş. Bunun yalan olduğu herkes tarafından söylense de bence tamamen yanlış!
Çünkü; zaman, insanın farkına varamadığı bir kavramdır. Bu yüzdendir zamanın herşeye çare olduğunu yalanlamamız. Aslına baktığımızda şu ana kadar geldiğimiz noktada zamanın büyük bir payı vardır. Bizi olgunlaştıranın, bazı şeylerin sonuçlarını almamızı sağlayanın zaman olduğunu iyice bir baksak görebiliriz. insanoğlu, hep zamandan yakınır ve bundan da asla kendini alamaz. Her şeyden onu sorumlu tutar! Halbuki zamanın bir suçu yoktur. * Sadece sana yardımcı olabilmektir amacı, senin canını yakmak ya da canını sıkmak değildir asla.
Doğru karar verebilmen için bazı şeyleri görüp yaşamanı ve bunlardan ders almanı ister senden. Hepsi bu. * Masum bir yetişkindir zaman. Ondan öğreneceğin çok şey vardır. Güçlüklerle nasıl başa çıkman gerektiğni söyler sen farkında olmadan kulağına, bir hataya düşüp o hatayı bir daha yapmamanı öğretir sana. Mesela bir şeyin değerini ona sahipken hissettirmez.*
işte böyle bir mahluktur zaman...
Geçmişte bizi mutlu eden zamana hatırlanası şeyler; bizi mutsuz eden zamana ise zamansızlık denirmiş anlayamamışız.
işte zaman böyle akıp gidiyor!Biz;onu suçlamaya önyargılı şahıslar bi bu kadar daha onu anlamamakta ısrarcı olacağız öteden beri geldiği üzre...
okurumudur, gizli görevlisimidir, neydügü belirsiz, tuhaf biyikli, seyrek sacli adamin birisinin gazabina ugrattirir. adam gazetenin misyoneriymis gibi zoraki yillik üye yapmaya calisir. Sanirim komisyon alacak. Ayrica karsi görüste oldugun kitaplari överek, gazetenin bunlari belirli bir bütce karsiliginda (sözde cok ucuz) verdigini söyleyerek eline bir brosür tutturur.
"abi ben deistim, gazete okurum, zaten üye oldugum sabit bir gazete var." dersin, hala üstelemeye devam eder. "olsun, bunu da al, bu gazetede yok yok. ben okuyorum hergün allah´in izniyle." der.
Ise gec kalmaya ceyrek kalmistir, zaten kriz nedeniyle cikis verecek eleman arayan patron kapida asayisi kontrol eder.
"Allah kabul etsin abi, ise gec kaliyorum, ver sen bir brosür, ben arkadaslarima felan tavsiye edeyim." denilir, adam; "dur daha bitmedi, evine kadar getiriyorlar gazeteyi, bak bidi bidi...".
Adam yarim saat dinle dinle gina getirir. Dayanamayip ise kosmaya baslarsin, "heyyy! brosürü unuttun, kafir!" diye de bi ses isitirsin. Ise gelindiginde ise; "beyfendi baya bi geciktiniz. Umarim belli bir sebebiniz vardir" der patron.
Gelde sebebi elalemin gevuruna anlat. Allah´in koyu katologi bir patrona diyemezsin ki; "Sevgili sefim. Ülkemizde traj rekoru kiran (bunuda o adam dedi) zaman gazetesi isimli bir basin var. Imansiz adami imana getirecek yazilar yaziyormus. Isterseniz bir de siz okuyun, belki dininizi degistirmenize yardimci olur, kitap felan veriyorlarmis. Almazsaniz eli bos göndermiyorlar, size kafir deme cürretinde bile bulunuyorlar. Bütün bu bilgileri az önce birisi sayesinde ögrendim ve sagolsun arkamdan bir de kendime kafir dedirttim, elim bos gelmedim."
Zamanmis. Külahimin zamani. Zaman kaybettiren bir zaman. Bosa zaman.
Bu gazeteden nefret ettiren sebeplerden birisi olmustur bu olay. *
iki dairenin boş olduğu on altı dairelik apartmanın kapısına 30 ila 40 tane gazete bırakıyorlar. sağolsunlar gazeteler ayakkabıların altında pek güzel duruyor, etraf kirlenmiyor. cam da silebilirsiniz. müthiş...
3.Einstein izafiyet teorisini ortaya attığından bu yana, fizikçiler dünya üzerinde dört boyut bulunduğunu kabül ediyorlar.(bu dördünçü boyutta zamandır.)
4.Zaman, değişmeyen değişimler bütünüdür!
5.Zaman, uzay gibi eğrilebilir-katlanabilir-genişleyebilir, daraltılabilir bir yapıdır.
6.''Zaman Makinesi '' romanında bile H.G. Wells, zamanın dördüncü boyut olduğunu ve nasıl balonlarla iki boyutlu yer düzleminden kurtulup bir üçüncüsünde gezebiliyorsak, zaman makinesiyle de dördüncü boyut olan zamanda dolaşılabileceğini söyleyerek zamanın ve yolculuğun esaslarını anlatır.
7.Zaman kimilerine göre kendi üstüne doğru bir sarmal çizerek geleceğe ve geçmişe uzanan sonsuz bir sarmal yapıdadır.
8.Geçmiş - gelecek ve şimdi olmak üzere üç zaman dalgası vardır.
9.Dördüncü boyut içinde yer alan zaman dalgaları bulundurur.
hep "an" ı yaşamak vardır zamanda.
geriye dönüp istenmeyen anıları, yada geleceğe gidip mutsuzlukları ayıklama şansı yoktur. zaman sizi hangi süratle çekiyorsa, o tempoyla katılırsınız zamana.
ve bu hal zaman sizden yüz çevirene dek sürer.
kör, sağır, dilsizdir..
neler gizlenmiştir onun koskoca mazisine..
ne günahlar, ne veballer sinmiştir onun o koyu karanlığına..
ne duygular, ne tutkular eriyip gitmiştir onda..
telafisi olmayan bir eskitme, yok etme sürecidir zaman. eskitir her şeyi, genci, güzeli, tazeyi..
"benden önce zaman yoktu, benden sonra da olmayacak. benimle doğacak, benimle son bulacak."
yazarları hep başkalarından demokrasi ve insan hakları talep ediyorlar. ama kendileri başkalarına demokrasi ve insani hak vermede çok ketum davranıyorlar.
her gün okuduğum ve dikkatle takip ettiğim gazete. Ancak şunu belirtmek istiyorum yazarlarının çoğu demokrasi,insan hakları naraları atarlarken aslında kendilerinin empati yeteneklerini kaybetmeleri görmek acı verici.
anlaşılmaz bir şekilde dogan grubunun en çok satanlar listesinde bir numarada göstermediği gazete. malum kendi dağıtım şirketlerine abone olmayan gazeteleri kesinlikle göremezsiniz. buna rağmen sadık okuyucu kitlesi ve abonman sistemini en başarılı şekilde uygulayarak kalitesini korumaktadır.
yıllardır bedava dağıtılıp en çok satan gazete diye reklamını yapan gerici gazete.
bugüne kadar ülke lehine bir haber yaptıklarını görmedim.sürekli aydın kişilere ve kuruluşlara saldıran haberler yapar.emperyalizme hizmette top on'da bir numarada yer alır.
"atlatma haber yapacağız" derken yüzüne gözüne bulaştıran gazete...
saat 11:40 itibariyle; "hakan şükür akp den bakırköy belediye başkanı" şeklinde haber yapılmış, aynı haber yarım saat içinde "hakan şükür belediye başkanı adayı mı?" şekline dönüşmüş, ardından da "hakan şükür neden aday olmadı" halini almıştır.