zall

entry6076 galeri686 ses9
    3900.
  1. adamın hasıdır.
    oba beyidir.
    1 ...
  2. 3899.
  3. 3898.
  4. 3897.
  5. hiçbir şey anlamadık birader dedirten yazar.
    1 ...
  6. 3896.
  7. '' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' maddesini gammazlama seçeneklerinden kaldırması büyük hata olan admin. çünkü yazarlar resmen anılarını yazmaya başladı başlıklar altına, bu maddeye çok ihtiyaç duyuluyordu.
    1 ...
  8. 3895.
  9. -300 karma puanı sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayet ve rahatsızlıklarımızı defalarca dile getirmemize rağmen bu konuda hiç bir işlem uygulamayan kişilik.
    2 ...
  10. 3894.
  11. gelişmelerdeki aydınlanmayı okuduktan sonra her an "sizide sözlüğüde gelmişinide..." şeklinde bir açıklama yapabileceğini düşünüdüğüm yazar.
    1 ...
  12. 3893.
  13. 3892.
  14. arkadaşlar,

    "sadece yazarı ilgilendirecek seviyede subjektif" sebebini gammazlama seçeneklerinden ve entry silme seçeneklerinden kaldırdık. artık bu sebeple entry silinmeyecek. çünkü çok yanlış anlaşıldığını farkettik.

    onca emeğinizi sildik, sikip attık demekte ama bir özür bile dilememiş. yakışmadı sana.
    1 ...
  15. 3891.
  16. "Yanlış anlaşılan her şeyi yok etmek isterdim".
    2 ...
  17. 3890.
  18. milletin admini.

    "Ezilenlerin gür sesidir o
    sosyal medyanın hür sesidir o
    Göründüğü gibi olan...
    Gücünü userdan alan...

    büyük lider zall doğan...

    Halkın adamı, sözlük aşığı
    O milyonların umut ışığı
    userlara sırdaş olan
    trollere yoldaş olan...

    büyük lider zall doğan...

    Oldu her zaman sözünün eri
    takmadı hiç ferrari nin vitesi geri
    Kararlıdır davasında
    Anaların duasında..

    büyük lider zall doğan..."
    2 ...
  19. 3889.
  20. az önce gelişmelerden hepimizi tokatlamış insan evladı. iki tane de ağzımın üzerine yapıştır.

    (bkz: zall'ı sinirlendirmeyin)
    1 ...
  21. 3888.
  22. zall efendi,

    gelişmelerden iki mesaj attın hemen tiye alındığını görmemiş olamazsın zall.

    (bkz: neden kendine bir lecola almıyorsun zall)

    habire "dedirten" "yaptığım" gibi entryler giriliyor.

    gerçi şu an bu entry değişikliğini savunanlar, o entry'leri en çok gammazlayanlardı.

    bir de gelip ben yazarım diyor. ulan incide bile yazdırmazlar sana gelip 4-5 kelime entry giriyor "ben yazarım" havası oluyor.
    0 ...
  23. 3887.
  24. sözlüğe duyurana kadar gammazlara bir ayar çekse idi kimse farkına varmazdı. bu karar niye alındı. her salatalığa hıyar diye atlayan gammazlar ve her hıyarım var diyen gammaza tuzunu alıp koşan yetkililer yüzünden.
    1 ...
  25. 3886.
  26. admin dediğin seks tekliflerini mesaj şikayet bölümünden kaldırır. yok subjektif serbestmiş, yok dedirten kalıbı artık yasak değilmiş.
    bize ne amk.
    5 ...
  27. 3885.
  28. sözlük formatı açılımıyla aşırı milliyetçilerin saldırısına uğramış yöneticimisss. halbuki bizim için değişen bir şey yok ki. sözlük formatı dediğimiz şey zaten zall ın kafasındaydı. üff szne be slklr.s.s
    1 ...
  29. 3884.
  30. paşam.
    gelişmeler duyurularıyla insanların emeklerine yazık oluyor diye sözlük kurallarında değişiklik yaptın.
    lakin uludağ sözlük yapı itibariyle bu değişikliği kaldırabilecek düzeyde değil. suistimal edilebilir.

    öncelikle nasıl bir sözlük olmak istediğimize karar vermemiz lazım.

    gündemi takip eden bir sözlük mü?
    yoksa trollerin yönlendirildiği bir sözlük mü?
    1 ...
  31. 3883.
  32. 3882.
  33. Kendimi almanya'da yasayan ve savaşın bitişinde dımdızlak kalan yahudi gibi hissetirmiş moderatör.

    o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.

    Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.
    1 ...
  34. 3881.
  35. şu bakınız olayını da bir özgürlüğüne kavutursa çok güzel bir işe imzasını atacak olandır. sadece bir başlğa yönlendirmemeli itü sözlük teki gibi özgür olmalı daha eğlenceli olur şahsen.
    1 ...
  36. 3880.
  37. 3879.
  38. 3878.
  39. (#1) önce güldüm, sonra bastım eksiyi.*
    Admindir.
    1 ...
  40. 3877.
  41. mobil sözlüğü düzeltmesi gereken moderatör .
    1 ...
  42. 3876.
  43. dershane kurucularıyla aynı zihniyete hamallık eden şahıs.

    dershane kurucusu bakış açısı: "aman hocam 6.- 7.- 8. sınıflarla özel ilgilenelim. kurumumuzun olayı onlar zaten. 9. sınıf var, 10. sınıf var, 11. sınıf var, 12. sınıf var, üniversiteye giremeyip geri gelecek olanı var. aman hocam aman ha."

    zall'ın bakış açısı: "liselilerle özel ilgilenelim. hoş tutalım onları. bunun seneye'si var, öbür seneye'si var, bir öteki seneye'si var, seneler seneler sonrası var. var oğlu var. sözlükte büyüsün ergenler. mis."

    anlıyorum o çarklar da bir şekilde dönecek; ama ben bu kafadan nefret ediyorum ya. nefret ediyorum.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük