'' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' maddesini gammazlama seçeneklerinden kaldırması büyük hata olan admin. çünkü yazarlar resmen anılarını yazmaya başladı başlıklar altına, bu maddeye çok ihtiyaç duyuluyordu.
-300 karma puanı sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayet ve rahatsızlıklarımızı defalarca dile getirmemize rağmen bu konuda hiç bir işlem uygulamayan kişilik.
"sadece yazarı ilgilendirecek seviyede subjektif" sebebini gammazlama seçeneklerinden ve entry silme seçeneklerinden kaldırdık. artık bu sebeple entry silinmeyecek. çünkü çok yanlış anlaşıldığını farkettik.
onca emeğinizi sildik, sikip attık demekte ama bir özür bile dilememiş. yakışmadı sana.
sözlüğe duyurana kadar gammazlara bir ayar çekse idi kimse farkına varmazdı. bu karar niye alındı. her salatalığa hıyar diye atlayan gammazlar ve her hıyarım var diyen gammaza tuzunu alıp koşan yetkililer yüzünden.
sözlük formatı açılımıyla aşırı milliyetçilerin saldırısına uğramış yöneticimisss. halbuki bizim için değişen bir şey yok ki. sözlük formatı dediğimiz şey zaten zall ın kafasındaydı. üff szne be slklr.s.s
paşam.
gelişmeler duyurularıyla insanların emeklerine yazık oluyor diye sözlük kurallarında değişiklik yaptın.
lakin uludağ sözlük yapı itibariyle bu değişikliği kaldırabilecek düzeyde değil. suistimal edilebilir.
öncelikle nasıl bir sözlük olmak istediğimize karar vermemiz lazım.
gündemi takip eden bir sözlük mü?
yoksa trollerin yönlendirildiği bir sözlük mü?
şu bakınız olayını da bir özgürlüğüne kavutursa çok güzel bir işe imzasını atacak olandır. sadece bir başlğa yönlendirmemeli itü sözlük teki gibi özgür olmalı daha eğlenceli olur şahsen.
dershane kurucularıyla aynı zihniyete hamallık eden şahıs.
dershane kurucusu bakış açısı: "aman hocam 6.- 7.- 8. sınıflarla özel ilgilenelim. kurumumuzun olayı onlar zaten. 9. sınıf var, 10. sınıf var, 11. sınıf var, 12. sınıf var, üniversiteye giremeyip geri gelecek olanı var. aman hocam aman ha."
zall'ın bakış açısı: "liselilerle özel ilgilenelim. hoş tutalım onları. bunun seneye'si var, öbür seneye'si var, bir öteki seneye'si var, seneler seneler sonrası var. var oğlu var. sözlükte büyüsün ergenler. mis."
anlıyorum o çarklar da bir şekilde dönecek; ama ben bu kafadan nefret ediyorum ya. nefret ediyorum.