zall

entry6076 galeri ses9
    3882.
  1. Kendimi almanya'da yasayan ve savaşın bitişinde dımdızlak kalan yahudi gibi hissetirmiş moderatör.

    o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.

    Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.
    1 ...