3882.
-
Kendimi almanya'da yasayan ve savaşın bitişinde dımdızlak kalan yahudi gibi hissetirmiş moderatör.
o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.
Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.