zall

entry6076 galeri686 ses9
    3925.
  1. Nickaltına 5000 entry girilmiş yazar.
    0 ...
  2. 3924.
  3. devlet dostu çekingen insan, seviyoruz seni yiğidim. oğlum bir de telefonda konuşmasını öğren artık.
    1 ...
  4. 3923.
  5. Sözlükte isim yapmaya gelmiş vasat trolldur efenim. Evet.
    1 ...
  6. 3922.
  7. 3921.
  8. 3920.
  9. sıkıntıdan sözlüğe ilgi göstermeye başlamış müstesna kişilik.
    1 ...
  10. 3919.
  11. gelişmelerdeki sayfa yenilenmesinde bile reklamını yapıyor. yer miyiz biz bunu.
    0 ...
  12. 3918.
  13. 3917.
  14. Sözlük moderatörü.

    Yha sen tanımadığım adamlara niye veriyorsun numaramı spk.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/677319/+
    3 ...
  15. 3916.
  16. burayı twitter falan sanıyor herhal. nick değişimini açma önerisi nedir amk? sik kafalı bilmem kaç bin üyen var açacaksın sonra sikiminbasi, amiminkili, gotumundeligi gibi yazarlar göreceğiz.
    2 ...
  17. 3915.
  18. Bir anket çalışmasında bulunmuş ve kararı sonuca göre alarak sözlüğün demokratik bir mecra olduğunu hissettirmeye çalışan sözlük sahabı. Madem öyle moderatör seçimi için de anket çalışması yapalım, bu da güzel fikir bence.

    bir de en azından ilk 6 ay içinde 1 kere nick değiştirmeye izin versen bir şey kaybetmezsin hadi 3 ay olsun. Yeni nick alabilmek için 1 nesil sonradan hesap almak yazıktır be hacı. 2 kere çöm muamelesi görüyorsun sözlükte.
    0 ...
  19. 3914.
  20. Yaptığı anketin birinci ve ikinci seçeneği hemen hemen aynı sonuca hizmet ettiğinden oy bölmekte. Doğal olarak üçüncü seçenek başı çekecektir.

    Bu tip bir oylama sonucuna göre karar verilmemeli.
    0 ...
  21. 3913.
  22. bu aralar kafayı nick değiştirme olayına takmış moderatör.
    0 ...
  23. 3912.
  24. 3911.
  25. sözlüğün içine daha iyi sıçılabilmesi için çalışan admin. ekşideki gibi 'dedim olay, yaptığım şey' tarzı entry bitirme olayını getirmiş. yani siteyi iyice günlüğe, karalama defterine çevirmek için böyle bir şey yapılmalıydı. mal insanlar yazarken tanım yapamıyordu yapabilsinler diye. ekşi sözlük, twitter olacam ben de facebook gibi genele hitap edicem diye kendi kendinin ağzına sıçmıştı. ahır gibi olmuş orası da, böyle sistemle ekşi ahır oluyorsa ve yarak kürek insanları mıknatıs gibi çekiyorsa burayı düşünemiyorum. söylemişti dersin zall reyiz, iki yıla bu sözlük ya kapanır ya da private sözlük gibi bir şeye dönüşür.
    4 ...
  26. 3910.
  27. 11. nesil çaylak hoşgelmiş.
    0 ...
  28. 3909.
  29. 3908.
  30. 3907.
  31. gelişmeler sekmesinde yazarları umursadığından bahsetmiş, "yazarlarımız emek harcıyor. mağdur olmasınlar" demiş kişi. napalım inanalım mı zall?
    0 ...
  32. 3906.
  33. kendisine şarkı armağan ettiğim yazar.



    akıllı ol zall efendi.
    0 ...
  34. 3905.
  35. Zall siliver şu hesabı ne olursun. Sil beni sil. Mod istiyom. Gel beni sil ulan.
    0 ...
  36. 3904.
  37. sözlüğü berbat eden zat.

    ben olsam böyle birşey yapmazdım (hehehehe artık subjektif entry önemli değil). böyle bir şey olur mu azizim? buralar dolup taşacak herkes ben şöyle yaptım vb. şeyler diyecek.

    edit: düşündümde olmaz olamaz!
    1 ...
  38. 3903.
  39. 4 gün geçmesine rağmen maaşları hâlâ yatırmamıştır. ayrıca ikramiyelere de az kaldı, hatırlatmak lazım.
    1 ...
  40. 3902.
  41. 3901.
  42. duyurularda açıkladığı son değişikliklerle "uludağ sözlük" denen şeye son vermiş, "uludağ forum" ya da "uludağ ne idüğü belirsiz halt"ı başlatmıştır dedirtendir.

    hayır bir de komik, kızamıyorum. "formatın gittiği falan yok"muş. tabi.

    "yasalardan cinayetin suç olduğuyla ilgili hükümleri kaldırdık. polisler, hakimler falan yanlış anlamıştı bu kanunları. ama yasaların bir yere gittiği yok. her şey aynı."

    zaten okuldan kaçan çocukların doluştuğu internet kafelere benzemişti burası, sözlüğün sahibi ölüm vuruşunu da yaptı tam oldu.

    dedirtendir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük