burayı twitter falan sanıyor herhal. nick değişimini açma önerisi nedir amk? sik kafalı bilmem kaç bin üyen var açacaksın sonra sikiminbasi, amiminkili, gotumundeligi gibi yazarlar göreceğiz.
Bir anket çalışmasında bulunmuş ve kararı sonuca göre alarak sözlüğün demokratik bir mecra olduğunu hissettirmeye çalışan sözlük sahabı. Madem öyle moderatör seçimi için de anket çalışması yapalım, bu da güzel fikir bence.
bir de en azından ilk 6 ay içinde 1 kere nick değiştirmeye izin versen bir şey kaybetmezsin hadi 3 ay olsun. Yeni nick alabilmek için 1 nesil sonradan hesap almak yazıktır be hacı. 2 kere çöm muamelesi görüyorsun sözlükte.
sözlüğün içine daha iyi sıçılabilmesi için çalışan admin. ekşideki gibi 'dedim olay, yaptığım şey' tarzı entry bitirme olayını getirmiş. yani siteyi iyice günlüğe, karalama defterine çevirmek için böyle bir şey yapılmalıydı. mal insanlar yazarken tanım yapamıyordu yapabilsinler diye. ekşi sözlük, twitter olacam ben de facebook gibi genele hitap edicem diye kendi kendinin ağzına sıçmıştı. ahır gibi olmuş orası da, böyle sistemle ekşi ahır oluyorsa ve yarak kürek insanları mıknatıs gibi çekiyorsa burayı düşünemiyorum. söylemişti dersin zall reyiz, iki yıla bu sözlük ya kapanır ya da private sözlük gibi bir şeye dönüşür.
ben olsam böyle birşey yapmazdım (hehehehe artık subjektif entry önemli değil). böyle bir şey olur mu azizim? buralar dolup taşacak herkes ben şöyle yaptım vb. şeyler diyecek.
duyurularda açıkladığı son değişikliklerle "uludağ sözlük" denen şeye son vermiş, "uludağ forum" ya da "uludağ ne idüğü belirsiz halt"ı başlatmıştır dedirtendir.
hayır bir de komik, kızamıyorum. "formatın gittiği falan yok"muş. tabi.
"yasalardan cinayetin suç olduğuyla ilgili hükümleri kaldırdık. polisler, hakimler falan yanlış anlamıştı bu kanunları. ama yasaların bir yere gittiği yok. her şey aynı."
zaten okuldan kaçan çocukların doluştuğu internet kafelere benzemişti burası, sözlüğün sahibi ölüm vuruşunu da yaptı tam oldu.