ilgili entrylerinde sırayla 6 yıl - 3 yıl sonra neyi düzeltme gereği duyduğunu anlamadığım yetersiz kişi. muhtemel bilgisayar programcılığı işi yapıyordur.
sözlüğün içler acısı durumu umrunda olmayan sadece gelir kapısı olarak gören naif.
karşılıklı tartışmaya giremeyecek kadar asosyal ve bilgisiz olduğunu düşünüyorum.
google chrome'un ve sözlüğün zall'a gösterdiği ayrıcalık.
diktatör zall. kızma abi ama öyle hahah.
biz diğer yazarlara hangi buton varken zall'a hangi buton var.
tesadüfen çıktı hep olmuyor bu herhalde.
giriş yapayım dedim bir de ne göreyim.
sonra kendimi bir an zall sandım. https://galeri.uludagsozluk.com/r/673418/+
ben kukla'nın penisi kuşimato... duydum ki sen de bu sözlüğün sahibiymişin. tüm herşey senin dahilinde gevçekleşiv, sen izin vevmezsen kuş bile uçmazmış.
şimdi kavdeş, kukiyle bevabev yıllavdıv bu sözlüğünde takılıyovum. o uyuvken avada bi şovttan çıkıp ben de yazıyovum. inan kuki duysa azıma sıçav biliyovum ama yazmadan da edemiyovum. çünkü fovmat havici entivi givevek modevatöylevine muamele yaptıvmak mihehe çok hoşuma gidiyov. kuki çaylak olduğu zaman şevefsizim yağlavım eviyoğ. kuki bilmiyov bunlavı tabi, o sanıyo ki haksız yeve çaylak oldum falan sanıyo ama işte dediğim gibi modevatöylevin bana muamele yapması içimi gıdıklıyov.
fakat son zamanlav da sözlüğünü siksem bile hiç muamele gövemedim abi. kuşimato olavak kendimi ifşa ettiğim günden bevi bu modevatöyleyin benden çok uzak duvuyoğ. bdv'ye yazıyovum, '' sizle tanışmayı çok istiyovum, misait misiniz '' diyovum çıt çıkmıyo. '' noldu la, neden tedivgin oldunuz '' diyovum yine çıt yok. '' savılıp hasvet gidevmek istiyovum hadi '' diyovum yine ses yok.
belli ki sözlük üzerine pek kafa yormuyor. o yüzden sözlüğü kapatması gereken admin. la kapat şurayı bütün kadim güçler adına sesleniyorum, la bir yakının bu zall'ın sözlüğü mü dediğinde utanmıyor musun ? yapamıyorsan kapat git, gerçi buranın da dandkik kalabalığı çekerek diğer siteleri rahatlatma gibi bir misyonu var. bi nevi sistemdeki süzgeç gibi, geçemeyenler burada takılıyor.
zall'ın iyi saygılı ve eğitimli biri olduğuna hiç şüphe yok ama görünen o ki siteyi boş vermiş. alternatif bir evrende uludağsözlük ekşi sözlük'ten bile popüler ve kültür fışkıran bir yer bence. belki de zall, alternatif evrendeki şu an kullanıma sunulan ekşi sözlük admini ? kim bilebilir.
zall kardeş... şu siteyi kapat veya üyelerin yarısını sil. la sil gitsin risk al, batarsan büyük batarsın. böyle batmaktan iyidir.