bu seviyede bir saldırıyı hangi site alsa kapanır. hurriyet.com.tr alsa da kapanır. kapanmamalarının sebebi saldırı almamaları. son bir ayda türkiye'nin en çok saldırı alan sitesi olduk.
bu seviyede bir saldırıyı hangi site alsa kapanır. hurriyet.com.tr alsa da kapanır. kapanmamalarının sebebi saldırı almamaları. son bir ayda türkiye'nin en çok saldırı alan sitesi olduk.
abi rica ediyorum şu üsluba biraz özen göster. senin şu dili, "aynısından gelir gelmez kaynıma aldım" diyen esnaf kullanıyor. ya bi dünya para kazanıyorsun artık bi ceo kafası yaşa. la olum hiç olmadı bize söyle biz izah edelim durumu. para da istemiyorum lan! hakkaten bu nasıl bir küçük esnaf zihniyetidir. küçük esnaf dili ve edebiyatı amına koyim!
yahu mübarek adam, bir gün ferrarinle gezme de şu siteye koruma falan bişey al olmadı bu işlerden anlayan eleman al. cimrilik yapma yahu para sıçıyosun sayemizde.
zall, canım moderatör olmuşsun duydum çok sevindim, ben sana demedim mi Allah bi kapıyı kapatırken öbür kapıyı açar diye? Bak nasıl da yükseldin birden, doss saldırısı falan üzüldüğüne değdi mi?... ilk gün yoğun olur ayiniydi, vaftiziydi, kutlama şaraplarını hangi firmadan alacağız falan ben seni oyalamayim hadi sana hayırlı işler, salca'ya çok selam!
yukarıda bir caps'i çıktı demin. çok tatlı, sevimli lan. böyle güleç yüzlü admin görülmemiştir. bir de şu başlıklarda alakasız yazarlara eksi verirken, 10 saniye bekletmese.
tesadüf oldu, bir başlıkta alt alta iki yazar, benim görüşlerime çok ters entry girmişler. ikincisine oy verirken neden bekliyorum? hadi güzel çocum düzeltiver şunu. büyük sözü dinle. aman da pek şeker.
sözlüğün sağlam karakterini zall abiden aldığına eminim, eğer sözlük sahibi ekşi sözlük sahibi gibi olursa sözlük asla düzgün olmaz ve üyeleride ona göre olur, ama uludağ iyi.
olum bunların ofisi bizim evin orada. şans eseri nick altında paylaşılan bir fotoğrafta farkettim. zall yardım lazım olursa çekinme aramızda 700-800 metre falan var.
arkadaşlar, ddos saldırı geldiği zaman sözlüğe yurtdışı ip'lerden erişimi kapatıyoruz. dolayısıyla opera mini turbo mode'da girenler veya proxy üzerinden girenler sözlüğe erişemiyor olabilir. erişemeyenler adam gibi yöntemlerle girsinler turbo mode falan zaten bizi bozar.
erisemeyenler adam gibi yontemlerle girsinler? 'adam gibi yontem' ne oluyor ? proxy neyin anlamam yurtdisindan giriyorum napicam simdi ben sozluk kapanirsa ? vay arkadas ya. aciklamaya bak. mukemmel.
son gelişmeler mesajı "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" tadındadır. bu arada belirtmekte fayda var. kendisi benim 11 adet olan takipçilerim arasındadır. kaliteden anlar kendisi.