zall, canım moderatör olmuşsun duydum çok sevindim, ben sana demedim mi Allah bi kapıyı kapatırken öbür kapıyı açar diye? Bak nasıl da yükseldin birden, doss saldırısı falan üzüldüğüne değdi mi?... ilk gün yoğun olur ayiniydi, vaftiziydi, kutlama şaraplarını hangi firmadan alacağız falan ben seni oyalamayim hadi sana hayırlı işler, salca'ya çok selam!