yukarıda bir caps'i çıktı demin. çok tatlı, sevimli lan. böyle güleç yüzlü admin görülmemiştir. bir de şu başlıklarda alakasız yazarlara eksi verirken, 10 saniye bekletmese.
tesadüf oldu, bir başlıkta alt alta iki yazar, benim görüşlerime çok ters entry girmişler. ikincisine oy verirken neden bekliyorum? hadi güzel çocum düzeltiver şunu. büyük sözü dinle. aman da pek şeker.