topluluklara karşı nasıl konuşulması gerektiğini öğrenecek, heyecanını yenecek, orada yapılan sohbetlerin rakı masası sohbeti ya da batak oynarken yapılan sohbetlerden olmadığını idrak edecek ve son olarak hemen derhal çabucak gidip güzel konuşma teknikleri adı altında sayılan kitaplardan alacak sözlük sahibi.
konuşurken "atıyorum" sayısında ciddi bir gerileme var dakikada 4 de düştüğünü tespit ettim. fakat "yani" kelimesinde bir artış olduğu gözlenmekte şuan için dakikada 7.
sevgili zall lütfen özellikle şu atıyorumu bırak diyecektim ki "atıyorum yani" kelimelerini yan yana kullandı adam ya.
bu arada sürpriz kelimemiz organik! dakikada kullanım sayısını diğer yazar arkadaşlara bırakıyorum, yapamayacağım sanırım. *
ytü'de katıldığı konuşmayı az önce dinlediğim insan. hacı git bi diksiyon kursuna falan yazıl la. iki kelimeyi "ııı" "eee" "hıgg" koymadan bi araya getiremiyosun. yanındaki moderatör olacak insan da keza. konuşamayan adamı ne diye moderatör yapmışlar onu da anlamadım gerçi.
an itibariyle inci sözlüğün kurucularından sayılan ve oradaki "rasat" nickli admininstrator.
edit: inci sözlüğe girip sol üst köşedeki inci sözlük amblemine tıkladığınızda karşınıza ilk başlarda "ismail alpen" daha aşşağılara inildiğinde "rasat" nicki ile çıkacaktır karşınıza canımlar...
olaylardan rant elde etmek için site açmış bir sözlük sahibi. sürüyü buldu, tıklanma gayesine erişti, dakikasında site açtı. vay be, bu işler böyle demek.
galeyandan rant elde etmeyi amaçlayan paragöz insan.
fazıl say olaylarında fazıl say ile ilgili site açtı, paraları cebe indirdi. tamam sözümüz yok, zeki adam olduğu için böyle bir şey yapmış.
ama;
resmi bayramlar için gelişmeler butonunu yakmaya üşenen zall, direniş için niçin gelişmeler butonunu yaktı? çünkü yine efendimiss site açmış, onun reklamını yapıyor.
haram zıkkım olsun sana o paralar seyrek saçlı adam.
--spoiler--
yeni tasarımdaki yazar hakkında butonu artık çalışıyor..
--spoiler--
işi artık artıklara kalan uludağ sözlük admini.. artık ne lan? ben böyle lakayt bir tavır görmedim.. adminsin lan sen admin.. ya başkasına bırak şu görevi, ilgisizlikten bitirme burayı yada adam gibi başında dur..