yumruğumu sıkıp kafasına vurduktan sonra açılan ağzına hıyar sokmak istediğim adam, şey pardon çocuk..
son dönemde moderatör arkadaşları fazıl sayın götünü yaladı ve üstüne bu gevşeği eleştirenleri çaylak yaptı bu da onlara da destek çıktı, bre cahil adam gören gözden iyi delil mi olur, adam ben ateistim felan demiyordu ki, inananları aşağılıyordu, kalkıp ben ateistim felan dese kimse bişey demez, sen kalkıp sözlükte bu dallamanın şakşakçılığını yaparsan yönetici vasfın yok olur, objektifliğinden taviz vermiş olursun, trollerden farkın kalmaz,
sen twitter da orda burda yazdığı bir cümleden dolayı haksız yere gözaltına alınan yada ceza yiyen insanların sesini duyurmak için böyle aptalca bir eyleme girişirsen gülerler adama,
ayıp yahu ayıp, sen güya üniversite okumuş, sözde medeniyet görmüş adamsın yakışıyor mu sana,
bittin sen bittin zall,
zaten kötü yola düştüğünü çevresinden bir iki arkadaştan da işitmişliğim vardır,
ilk önce tt neti eleştirdi ardından tt net reklamı aldı siteye,
prezervatif reklamı olayında iyice boka battı durex e para kazandırdı,
uludagsözlük mobil sorunlarını düzeltme konusunda bir açıklama yapmadı,
özetle; bu herifin icraatları çelişkilerle dolu, paranın kölesi olmuş ve aklını kullanamıyor artık bunu göremeyecek kadar kör olan yazarlara koca bir siktir diyorum.
yazar olmak için diğer sözlüklere göre çok daha fazla çaylak entry'si şartı isteyen, buna rağmen sözlükteki başlıkların ya da tanımla alakası olmayan sikko entry'lerin çokluğundan ötürü "demek ki her şey fazla entry değilmiş, değil mi canım?" şeklinde bir soru sormak istediğim kişi.
sol frame'e 10 dakika göz gezdiriyorsa şerefsizim lan.
bir bak, gözünü seveyim bak, başlıklara bak, entry'lere bak, ondan sonra "ben bir hata yapıyorum ama nerede?" diye sor kendine. öyle önüne geleni yazar olarak almakla olmaz bu işler.
çaylaklık entry'lerini bilmiyorum, neler var neler yok ama şu şekil bir entry tanım mıdır hacı, söylesene:
başlık: x y z t neyse ne işte
entry: gerçek!
bu mu sözlük? bu mu uludağ sözlük? bu mu sözlükler aleminin kilometre taşlarından birisi olan sözlük?
ismail bir tuhaf adamdır. ifade özgürlüğü adı altında yazar uçurandır. delikanlı görünür amma yalandır. tüm mal varlığı sözlükte olandır. kızma amcası daha çok cahil. sek, sek, sekerek ismail.
kendisinin iyi bir sözlük yöneticisi olduğunu düşünmüyorum. örnek olarak inci sözlük ve forum zihniyetinin sözlüğe egemen olmasını engelleyememiştir.
ayrıca bursa' da zirvelere gelmeyip ankara' ya zirvelere gitmesi düşündürücü ve üzücüdür. ilk yazarlığımdan beri 6.5 senedir zall' ın yer aldığı bir bursa zirvesi hatırlamıyorum. yanılıyorum belki de, bilmiyorum.
Twitter aracılığıyla da olsa televizyonda gördüğümüz ne bileyim filmlerine gittiğimiz müziğini dinlediğimiz kişilerle yani ünlülerle konuşabiliyorken sözlüğünde yazmamıza rağmen ulaşamadığımız kişi. Sadece beni mi zallamıyor özel mesajlarıma yanıt yazmıyor yoksa herkesi mi bilemedim.
üniversitelerde geziyor madem seneye bizim üniversitenin girişimcilik kulübünde söyleşi ayarlıcam kendisine lan. Aha buraya yazıyorum şimdiden gelmezsen kırılırım öptüm byeee.
$u entryi $u nedenle silen moderatörü bulması gereken keke. ya ispikçilerin oyununa geldi ve daha entrye bakmadan sildi ya da cidden sözlük ortamı bilmiyor. çünkü bunu yapan kim bilir hangi entryleri mundar etti.
videoları izlemeden önce çıkan anket için kendisine para mı veriliyor diye merak ettiğim insan kişisi. ulan 80 defa cevap veriyorum ankete, tekrar çıkıyor, tekrar çıkıyor. "sokayım anketine!" diye insanı isyan mı ettirmek istiyor, nedir derdi? aynı ip'den bağlanıyoruz işte, derdin ne amk? dün de erkeğim diye cevap verdim, bugün de erkeğim diye cevap verdim aynı salak ankete; yarın yine karşıma çıkacak! dün erkektim, bugün de erkeğim, yarın da erkek olacağım; şimdiden belirteyim de ikide bir şu anketi sokmasın artık gözümüze gözümüze!