ytü'de katıldığı konuşmayı az önce dinlediğim insan. hacı git bi diksiyon kursuna falan yazıl la. iki kelimeyi "ııı" "eee" "hıgg" koymadan bi araya getiremiyosun. yanındaki moderatör olacak insan da keza. konuşamayan adamı ne diye moderatör yapmışlar onu da anlamadım gerçi.