konuşurken "atıyorum" sayısında ciddi bir gerileme var dakikada 4 de düştüğünü tespit ettim. fakat "yani" kelimesinde bir artış olduğu gözlenmekte şuan için dakikada 7.
sevgili zall lütfen özellikle şu atıyorumu bırak diyecektim ki "atıyorum yani" kelimelerini yan yana kullandı adam ya.
bu arada sürpriz kelimemiz organik! dakikada kullanım sayısını diğer yazar arkadaşlara bırakıyorum, yapamayacağım sanırım. *