azıcık giriyor musun sözlüğe, arada bir göz atıyor musun başlıklara? kalitesiz sözlüğün, kalitesiz yazarlarının, kalitesiz moderatörü. bazı başlıklardan, bazı yazılardan, bazı şakirtlerden, bazı yobazlardan hiç mi rahatsız olmuyorsun? saldım çayıra mevlam kayıra diye dönmüyor bazı şeyler, hatırlatmak istedim.
güzel kızları şıppadanak gösteren buton gibi bir butonu yapmayııp karma sıfatları bulmak için uğraşan sözlük sahibi... hayır senin de işine yarıyacak neden böyle yapıyon ki?
yüce zall sizleri severim bir sözlük gibi. benimde bu sözlükten faydalanmama olanak sağladınız eyvallah, kişiliğinizi bilememekle beraber. kolayı fazla kaçırıyomuşsun dikkat et kendine, nikotini başka yollardan al, kola pis aq harbi diyom bak içme şunu çamur tadı bırakıyo. minnetarız,saygılar.
Lastik don kadar sevecen, kıpır kıpır bir yazar. Onunla aynı safta namaz kılan biri olarak şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki, zall efendi tam huşu adamıdır. takkesini başından hiç düşürmeyen bur mücahid.
durup dururken yillar sonra bana ozel mesaj atan. daha sonra aradigimda 'acil bi kargo var onu gonderip seni hemen ariyorum' demesinin ustunden 6 ay gecen eski dostum.