iyi okuyun bu yazıyı arkadaşlar. nerde olduğunuzu bilin diye yazıyorum bunu. ve şurayı zerre ciddiye almayın diye.
artık iyi niyetinden, şuraya verdiği değerden şüphe ettiğim insan. (çok mu geç kaldım yoksa.)
bakın tüm sözlüklerde troll dediğimiz ve aslında ters mantık yaparak bu oluşumları harekete geçiren insanlar var. ve onların başlıklarına yazan bir sürü saf insan. alan razı veren razı durumu anlıyacağınız. 2 yıldır burdayım. fakat burayı bu kadar berbat bir halde görmemiştim. mesele eleştirilmek filan da değil. eleştirmiyor zaten bu tipler. eleştirmeyi bilmiyorlar.
yapabildikleri mesaj yoluyla, nickaltınızda hiç çekinmeden sizi aşağılamak, hakaret etmek. çünkü buna izin veriliyor, bunu iyi biliyorlar. şikayet ettiğinizde ise sizi koruyacak hiç kimse yok. hani şu silik butonunuzu basit bir bkz yüzünden, saniyesinde yakan insanlar bu gibi durumlarda yoklar nedense.
ve buranın sahibine durum bu, buranın vaziyeti bu diye bildirdiğinizde ''tanıyor musunuz önceden'' ''ne yapıyor bu insan'' türünden cevaplar almanızda muhtemel.
bak zall kardeş;
burası benim değil. senin yerinin abazının bol olduğu, ruh hastalarının cirit attığı bir yer olması beni değil asıl seni üzmeli. ama neredeyse her yazarın şikayet ettiği bu durum, seni nedense hiç ilgilendirmiyor. yani herhangi bir yazarın ilgilendiği ve önemsediği kadar bile önemsemiyorsun burayı. ve aklı başında tüm yazarlarını kaybediyorsun bu yüzden. ve kaybetmeye devam edeceksin. elinde kalan berbat insanlarla, abazanus ergenus yatağı olarak anılan bir yerin sahibi olacaksın. bence mesele yok artık.
bana yazılan hakaretleri şikayet bile etmiyorum artık. neden mi? kalsın uludağ sözlüğün turnusolu olarak.