Sevgili sahip, bildiginiz uzere çaylak oldum ve bu durumun tum rencideligini hissediyorum. size mesaj atamadigimdan nick alti girme gereksinimi duydum. Halbuki sadece beni bu durumdan kurtarmaniza ne kadar kaldi acaba diyecektim. Saygilar, sevgiler..