uludağ sözlüğe karşı saplantısı oldunu düşündüğüm kişi. kesin bir mark zuckerberg durumu var... yedi yıldır siteyi ayakta tutma çabasını da takdir etmek gerek.
kaç haftadır sorunumu düzeltmeyen sözlük kurucusu. özel mesaj atıyorum sürekli ne cevap var ne bir şey. kendisine burdan bir kez daha sesleniyorum. benim nickim arama yerine yazılıp ara denildiğinde sol frame'e gelmiyor. bir derdim var butonu da sorunu çözemedi. yetkili bir abi senmişsin.
Hayattan amacı olan, laf koymakta üstüne olmayan, ilk entry yapan, adam gibi adam, kimsenin söylediklerini takmayan, içinde iyilik olan, muhtemelen bu yazılanları görmeyecek ama halk içinde çok sevilen ve artık çok nadir bulunan din kardeşlerimizden birisidir kendisi.
bir derdim var butonu aracılığıyla moderasyona danıştım beni rahatsız eden sözlükle ilgili bir konuyu. sonrasında kendisine mesaj atmam istendi ve bu yolla meselemi daha kolay çözebileceğim söylendi. kendisine mesaj attım sözlükle ilgili o derdimi anlatan ama herhangi bir şekilde cevap verme girişiminde bulunmadı.
özel bir mesele veya kaypak, gevşek, tamamen komedi amaçlı ve merakımı gidermeye yönelik bir mesaj atsaydım ve karşılığında cevap alamasaydım bu durumu garipsemez ve nick altına gelip bu satırları yazmazdım. ama mesajımın içeriği tamamen sözlükle ilgili bir problemdi. insan böyle olunca sözlüğün haline en yetkili kişinin bile meseleyi siklememesini görerek acıyor, sözlüğün geleceği hakkında endişeleniyor.
tanım: egosu yükseklerde, everest kadar yükseklerde ve umursamaz yazar. ama benden söylemesi, böyle umursamaz bir şekilde giderse zaten boktanlaşan sözlüğü çok daha kötü bir hale gelecek.
2 yılı aşkın süredir neden bu adam bu kadar konuşuluyor anlamakta zorluk çekiyorum.
sanki maaşlı yanında çalışan bir çoğunluk varmış ve bu adamı merak içerisinde ölüyorlarmış görünümü bende şaşkınlık yaratmış durumda, zall olmasa sözlükte pek bir şey değişeceğini zannetmiyorum, senin gibi, benim gibi biri neticede.
10. nesil yazar alımına başlayacağını açıklayan sözlüğün sahibi.
bu sözlükte 1 başlıktan 7-8 tane açılıyor, geçenlerde "cristiano ronaldo" başlığı açmış yazarın biri ve entry girmiş "vay amk koca sözlükte hiç başlık açılmamış" diye de gırgır yapıyor... nesiline bakıyorsun 8 veya 9. nesil... şimdi de 10. nesil geliyor.
"sanane amk" diyebilirsin kardeşim, hakkın.
ama bu sözlük ekşi ve inci karışımı bir hal almaya başladı, ha diyorsan ki ben bu durumdan memnunum, yolun açık olsun.