bir derdim var butonu aracılığıyla moderasyona danıştım beni rahatsız eden sözlükle ilgili bir konuyu. sonrasında kendisine mesaj atmam istendi ve bu yolla meselemi daha kolay çözebileceğim söylendi. kendisine mesaj attım sözlükle ilgili o derdimi anlatan ama herhangi bir şekilde cevap verme girişiminde bulunmadı.
özel bir mesele veya kaypak, gevşek, tamamen komedi amaçlı ve merakımı gidermeye yönelik bir mesaj atsaydım ve karşılığında cevap alamasaydım bu durumu garipsemez ve nick altına gelip bu satırları yazmazdım. ama mesajımın içeriği tamamen sözlükle ilgili bir problemdi. insan böyle olunca sözlüğün haline en yetkili kişinin bile meseleyi siklememesini görerek acıyor, sözlüğün geleceği hakkında endişeleniyor.
tanım: egosu yükseklerde, everest kadar yükseklerde ve umursamaz yazar. ama benden söylemesi, böyle umursamaz bir şekilde giderse zaten boktanlaşan sözlüğü çok daha kötü bir hale gelecek.