kaç haftadır sorunumu düzeltmeyen sözlük kurucusu. özel mesaj atıyorum sürekli ne cevap var ne bir şey. kendisine burdan bir kez daha sesleniyorum. benim nickim arama yerine yazılıp ara denildiğinde sol frame'e gelmiyor. bir derdim var butonu da sorunu çözemedi. yetkili bir abi senmişsin.