okulu bitirdin mi len kamil * şeklinde espri yapıcak kadar hiç tanımadığım aynı oranda kendime yakın hissetiğim yazardır. * velhasıl pîrimin yolundan ilerlemeye çalışıyoruz inşallah olur *
bak yanlis anlama severim seni tipin falan iyi aile cocugu gibi guzel bir insansin amma yaptigin su anriod uygulamasi var ya.. heh iste onun ben ta amk..
yapip biraktin ne ilgilenmek var ne baska bir sey.. bilmem kac tane mesaj attim modlara soyledim ilgilenin diye sikinizde olmadi.. arkadasim tasak mi geciyorsunuz ne yapiyorsunuz.. devlet buyugu musun 3-5 satir kod yazmaya vaktin yok.. nasil codersin lan sen ? entey girilmiyor, girilen entry gozukmuyor.. sacma sapan bir kullanis bicimi var.. edit kismi yapmissin amk o bile calismiyor.. insan akil eder ekran boyutlarini da oraya bir kaydet butonu koyar.. buton lan buton amk..
bak yanlış anlama severim seni tipin falan iyi aile çocuğu güzel bir insansın amma bir tane mi güzel eleştiri olmaz çocuğum sana ? başlık altına gelen sövüp gidiyor.
sibel kekilli ile ilgili şöyle bir entrysi var.
"duvara karşı gibi bir şaheseri izlememize vesile olanlardan biri olarak geçmişte yaptığı bütün günahları affetiren yıldız."
şuraya dikkat... " bütün günahları affettiren yıldız."
ne demek istiyor zall acaba burada?
şaşırdım...
günün 24 saati, her an sol frame'de görülen abazan başlıkları ve siyasi tartışmaları görüp ellerini ovuşturarak "ohhhhş gelsin reyting gelsin reklamlar" diyerek am üstünde fındık kıran kurucu bey.
milleti galyana getirmekten içeri alınabilecek sözlük sahibi. öyle kitleleri galyana getirmek suç zall bilmiyor musun sen? sor hukuk danışmanına öyle yaz gelişmelerden. yazdığın doğru mu? doğru doğru takılıyoruz işte. *