sabahtan beri sol üst köşeye cumhuriyet-atatürk logosu koymaya çalışan kişi.
bu saat itibariyle başarılı olmuş.
klavyene sağlık üstad.
google bundan sonra doodle'larını sana yaptırsın.
bir çok bugla dolu bu sitesi kıytırık bir serverda bulunuyor, arayüzü ekşi den iyi evet ama güçlü flood/zombi ataklarına karşı zayıf gibi, databaseyi yedeklemişmi bilmiyorum, whois çektimde az önce ehehe, geçenlerde biri datacenter daki elemanları kafaya almaya çalıştı az daha beceriyordu hatta, neyse ya bana ne bundan, kurucusu düşünsün amına koyim.
abi bu nasıl sözlük hani bilgi deryası olacaktık nasıl bi sözlük sahibisin yemin ederim gel şu ortama bi bak. köpek bağlasan durmaz uçmayı öğrenir uçarak kaçar falan. abi yeminle bu nasıl muhabbet amk. haftada bi nikaltına bakıyorsundur nolur bi el atın sol fireym sikildi ya..
burayı okur mu bilmiyorum ama bu geceki sikko isyandan sonra radikal kararlar alması gerekiyor. özellikle her yazarın profilinde ekşi sözlük'teki gibi hangi sebeple entrylerinin silindiğini belli etmesi gerek.
sabırlı bir zat.
uğraşmış didinmiş sözlük yapmış kendine, hem de bizlere. aferin. medar ı iftiharımız, velinimetimiz.
o olmasa kimbilir belki, düşünmek bile istemiyorum.