zall

entry6076 galeri ses9
    2502.
  1. bak yanlis anlama severim seni tipin falan iyi aile cocugu gibi guzel bir insansin amma yaptigin su anriod uygulamasi var ya.. heh iste onun ben ta amk..

    yapip biraktin ne ilgilenmek var ne baska bir sey.. bilmem kac tane mesaj attim modlara soyledim ilgilenin diye sikinizde olmadi.. arkadasim tasak mi geciyorsunuz ne yapiyorsunuz.. devlet buyugu musun 3-5 satir kod yazmaya vaktin yok.. nasil codersin lan sen ? entey girilmiyor, girilen entry gozukmuyor.. sacma sapan bir kullanis bicimi var.. edit kismi yapmissin amk o bile calismiyor.. insan akil eder ekran boyutlarini da oraya bir kaydet butonu koyar.. buton lan buton amk..
    0 ...