phorm denen kurumsal orospu çocukluğu & faşist iktidar ortaklığına karşı bayrak açan herkes dostumdur.
phorm nedir bilmeden, neti 3 site (feys, sozluk, twit) dışında kullanmayanlar az kessinler seslerini.
zall eleştirilecekse moderasyona koyduğu bazı ergen tabiatlı kifayetsizler yüzünden eleştirilmeli onun dışında burası (yani sözlük) bir ticarethanedir. sub-label şeklinde uzantıları, para kazandıracak faaliyetleri olması kaçınılmaz. parayla viral yaptırıp (ekşi ve itü gibi) beni dolandırmadığı sürece sorun yok. neticede burası kızılay ya da benzeri amme hizmeti yapan bir kurum değil.
"aha ha ay çok zekice, çok hisli bayılıyom müthiş yeaaa" diye yere göğe koyamadığınız dizilerde ananızı kolektif olarak siken sermayenin "giydirdiği" reklamlara, para karşılığı milletin geleceğini, kendisinin namusunu satan yazarlara ve daha bin türlü orospuluğa kulak tıkayıp nette neredeyse kurtarılmış bölge statüsündeki burası gibi yerlere saydırmak "bence" gereksiz.
"e ama biz hayrına çalışan, özgür bir mecra istiyoruz"
beceremiyorum ben bunları diyen herkese yardımcı olurum...
"yok ben ekşi gibi olsun, ulu gibi olsun ama benim istediğim gibi olsun istiyorum" mu diyorsunuz?
8-10 arkadaş birleşin domain-server-reklam 15 bin civarında masrafınız olur. azıcık da siz uğraşın.
ağır gerizekalılar için ön not: bu yazıda zall övülmemiştir hatta moderasyonu emanet ettiği bir takım (hepsi değil) şuursuz gerizekalı yüzünden eleştirilmiştir.
yani bu kampanya ile ttnet üyeliklerimizi iptal etmemizi isterken; bugün sözlük anasayfasına aldığı reklamla ttnet'e üye olmamızı istiyor.
bunun türkçesi ne ?
" ben bir koyunluk ettim, siz o iptal ettiğiniz ttnetleri tekrar alın. meeeeeeeeeee ! "
kim kime giydirmiş, belli olmuyor zall.
paranın amk işte böyle bir şey sayın sözlükçüler.
allah'tan koyun gibi meeleme kampanyasına katılmadım.
yemin ediyorum kusasım geldi. lan aradan bari bir kaç ay geçseydi de unutsaydık.
hemen bir gün sonra, bizi göz göre göre ayakta s*kiyorsun la zall !
bu çitlerden atlayan koyunları bir araya getirmek için koyun postu giyen kurdun bizi örgütlemesi ve çiftliğin içine götürmesi gibi. tam işte hepimiz içeri girer girmez, bu koyun görünümlü kurt çitin ana kapısını kapattıktan sonra postunu çıkarıyor ve hepimizi orada boğazlıyor...tek başına değil ama... kiminle ? aslanla....aslan kim? ttnet.
kendisini pek bilmeyen yazarlara, kişiliksiz bir insan imajını vermiştir, kendisini takip etmem ama geçen gün "ttnet koyun sanıyor bizi" ifadesinden sonra ttnet reklamı alması kimin koyun olduğunu göstermiştir.
animals albümüne bakarsak, önce biz sheep değiliz diye artistlik yapıp, dogs şahsiyetleri de öne sürüp, pigs kısmına başkaldırıyoruz ayağı çekmiştir. sonucunda ise kim kimdir nedir, şimdi buharlaşmayalım! *