içlerindeki gizli kadın düşmanlığını benim üzerimden sönümlemeye çalışıyorlar belli ki. Artık ne kadar kinlenmişlerse bilemiyorum. Halbuki ben bazı şeylerin doğru olmadığını anlatmaya çalışıyorum sadece. Yazık gerçekten üzülüyorum onlar adına.
Suçsuz yere (bkz: günah keçisi) ilan edilen bir yazar..
gerçek dışı iddiasını çürüten entrymi açık eksi oylaması bütün erkekler konusunda hatalı genelleme içeren ve yanlış olan olumsuz görüşünü beğenmeme durumumu değiştirmeyecek olan, donuz listemde bulunan bir yazar.
lütfen kötülüğün ve kalp kırmanın sadece erkeklere özgü hatalar olduğu yanlışından kopun. çünkü öyle bir şey yok. kötülük ve kalp kırmak cinsiyet ayırt etmiyor.
saygılarımı sunarım. mutlu ama uzak olsun. kırgınım kendisine.
zenci erkeklerin üstün aristokratik meziyetleri ve dudak uçuklatan insani yeterlilikleri dolayısıyla türk erkeklerince çok kıskanıldığını iddia etmiş huysuz, ihtiyar, yaşlı kedi.
--spoiler--
ailede en kısa olan benim. boyum 185 gerisini siz düşünün. türk erkeklerinde ciddi boy sorunu ve kompleksi var. kabul edin..
--spoiler--
ha türk kadınları çok uzun boylu, sadece erkekler kısa. https://www.uludagsozluk.com/e/46930081/
seni alman melezi sie.
Sözlükte, kendine Aşık olunmasını istemeyen. Aşka inancı da olmayan yazar. Lütfen beni bu konuda bir daha rahatsız etmeyin. Rica ediyorum. Kırıcı olabilirim çünkü.
çoğu fikrine katılmayıp erkeklerle ilgili yazdıklarından sık sık rahatsız olsam da sözlükte iyi vakit geçirmesini dilediğim değerli yazar. mutlu ama uzak olsun. en huzurlusu böylesi...
sürekli ve bıkmadan sadece erkekleri ve sözlük erkeklerini eleştirdiğini fark ederek dayanamayarak sonunda donuz listeme dahil ettiğim yazar. neticede masum olmamak sadece erkeklere özgü bir özellik değildir. mutlu ama uzak olsun.
yanlış anlaşılmanın ne demek olduğunu iyi bildiğimden eğer yanlış anladıysam özür dilediğim yazar.
sadece erkekleri eleştiren entrylerine sık rastlamak kafamı karıştırdı.
ben de kadınları eleştiriyorum ama hemcinslerimi de eleştirmeyi unutmuyorum.
neyse, rahatsızlık verdiysem özür dilerim.
Al işte, az önce yazdım. Entrylerimi çarpıtıyorsunuz diye. Bir kadının erkekler hakkında eleştiri yapmasının feministlikle ne alakası var? Veya bir erkeğin bir kadını eleştirmesi?.
Üstelik ben feministim diye bir itirafımın da olmamasına rağmen. insanı zorla feminist yapacaksınız o olacak. istediğiniz bu mu?