zalbert ramstein

entry470 galeri46
    420.
  1. çok uç biçimde feminist olduğunu düşündüğüm yazar. her aşırı uç düşünce gibi yanlış olduğunu düşünüyorum. yanlış anlaşılmasın, erkek - kadın ayrımı yapmıyorum ama bir tarafı kesin olarak da desteklemiyorum.

    edit: her aşırı uç düşüncenin yorucu ve bunaltıcı olduğunu düşünüyorum bu arada.
    0 ...
  2. 419.
  3. Yanlış bilgi. Tarık Mengüç e benzetirler beni genelde. Hahaha..
    5 ...
  4. 418.
  5. Arkadaşlar dağılın. insana benziyor.

    Evet
    3 ...
  6. 417.
  7. 416.
  8. Arkadaşlar ben gördüm Gülben ergen’e benziyor.
    1 ...
  9. 415.
  10. fanatikliğin takımı ateşleyen bir güç olduğunu, ancak rakibe saygı duyulmadığı, hakaret ve tahrikte bulunulduğu zaman zararlı olduğunu bilmesini istediğim değerli yazar. saygılarımı sunarım.
    1 ...
  11. 414.
  12. Futbol hakkında konuşmayı pek sevmem de. Yine de cevap vermeden geçmek istemiyorum.

    Galatasaraylı bir yazarım evet.

    ama kadroyu say deseniz 1 tane futbolcu sayarım o da icardi var bildiğim.

    GS lı olduğuM için haliyle tepki vermeden geçemedim. Sokmak, döşemek, geçirmek bögghhh tabirler benim için. Belki görmezden gelebilirdim. Ama üslup olarak pek hoş bulmadım ve Yazmış bulundum.

    Bir spor oyununu, bu kadar abartmanın, dozu arttırmanın, birilerini kırıp üzmenin de anlamı yok diye düşünüyorum. Aksini düşünüyorsanız, fanatik oluyorsunuz haliyle..
    3 ...
  13. 413.
  14. Geseliymiş bu kız. Ayıp oluyor falan diyor, ee dün bize bugün size yapacak bir şey yok.
    0 ...
  15. 412.
  16. çoğu düşüncesinden hazzetmesem de diyalog sahibi olduğu için saygı duyduğum yazar.
    0 ...
  17. 411.
  18. çen cevap veymeyince küştün müü. Ay Kıyamamm ben çanaaa..

    Ayrıca, bu tarz konuşmasak diyorum. rica ediyorum. Kendimi borçlu gibi hissediyorum. Sonra üzülüyorum. Genel olarak aşka inanmıyorum ben şarapçı kardişim genel bir durum bu senlik bir şey değil yani.

    Öldür o içindeki aşkı hiç var olmamış yaşanmamışcasına sök at kalbinden unut gitsin. *

    Ne saçmalıyorum ben acaba..

    Neyse, ben hepinizi arkadaş olarak görüyorum. Siz de beni öyle görün. Birilerini, istemeyerek de üzdüysem özür dilerim bu arada..
    3 ...
  19. 410.
  20. 409.
  21. 408.
  22. Almanyalı müzük grubu. Sarkilari suber, bagcilar da benim reno 9 la gezerkene aciyom son ses hepsi aval aval bakiniyo. Duuu duu hast, du hasttt mihh, dini dit dit diririri.
    0 ...
  23. 407.
  24. 406.
  25. zaten evlenmek gibi bir niyetim yok. kendisinin fikirlerine katılmıyor ama saygı duyuyorum ayrıca.
    hazzetmesem de sözlükte iyi vakit geçirmesini dilediğim değerli yazardır kendisi.
    1 ...
  26. 405.
  27. bütün erkeklerin kötü niyetli olmadığını hatta çoğunun kalp kırıklığını bir yaşam biçimi haline getirdiğini önemle belirtmek istediğim, donuz listemde olsa da sözlükte iyi vakit geçirmesini dilediğim değerli yazar. mutlu ama uzak olsun. saygılarımı sunarım.
    0 ...
  28. 404.
  29. kadınlar hakkında, sözlük kızları hakkında saçma sapan o kadar entry giriliyor biz hiç bu kadar kurulmuyoruz ya.

    Sakin olun sayın sözlük erkekleri. Size biraz melisa iyi gelir yaralarınızı sarar..

    dünyada milyarlarca erkek varmış ve hepsi farklıymış.. Mesela Bu bilgi beni çok etkiledi. Bilgi içerikli entry gibi entry.

    Sayın Pbhy dozu çok arttırıyorsunuz bence ve bu hiç hoş değil.

    Bazı insanlardan hoşlanmıyor olmamız her şeyi ona söyleme hakkını vermiyor. Donuzlayın bu kadar kırılıyor, alınıyor, güceniyorsanız.
    4 ...
  30. 403.
  31. Sözlükte kadın yok diyorlar herkes kadın ben anlamadım bunu.
    1 ...
  32. 402.
  33. Kadın ne diyor, bu b.klu ne diyor?
    Gerçekten böyle tiplerle düşman olunmaz da ne olunur? Kokuşmuş herifler.
    4 ...
  34. 401.
  35. 400.
  36. Ulan kadın kocasını kaybetmiş iğrenç ibne pbhy neler yazdı.

    Sen şimdi naneyi yemedin mi atletli hıyar.

    Ben buna kurulurum işte.
    5 ...
  37. 399.
  38. Ablacım eğer eşini trafik kazasında kaybettiysen, söylediklerim hakkında çok özür dilerim.
    Yalnız bu erkeklere olan düşmanlığın neden? Dünyada milyarlarca erkek var ve her biri birbirinden farklı. Ne diye bu düşmanlık? Bizim ne suçumuz var da sürekli hareket edip, aşağılıyorsun?
    2 ...
  39. 398.
  40. Pek hazzetmesem de, donuz listemde olsa da sözlükte iyi vakit geçirmesini temenni ettiğim değerli yazar. Saygılar…
    2 ...
  41. 397.
  42. Ay üstüme iyilik sağlık. Şu hadsiz laflara ithamlara bakar mısınız.

    Arkadaşım siz şaka mısınız. Ne boşanması, ne kötü ilişki kurbanı olması, vallahi şimdi düşüp bayılcam. Kesinlikle, Hepinizin ayrı ayrı psikolojik desteğe ihtiyacı var. Bu gibi saçmalıkların son bulması için de, eşimi trafik kazasında kaybettim. Tanımadığınız Bir insan hakkında ileri geri konuşurken biraz daha dikkatli olursunuz belki..

    Girdiğim her entry den farklı farklı  senaryolar üretiyorsunuz. O dedikleriniz hiçbiri ben de mevcut değil. O sizin hüsnü kuruntunuzdan başka bir şey değil. Çevremde yaşanan bazı olaylardan etkilenerek girdiğim entryler onlar. Bilmem anlatabildim mi. Haydi şimdi gidin ve  başka kapıları aşındırın. Burdan size ekmek çıkmayacağını da bilin..
    8 ...
  43. 396.
  44. Yaşadığı boktan ilişkilerinin bedelini tüm erkeklere ödetmek isteyen yazar. Ablacım sen yamuk yumuk erkekleri bulup ilişki yasasıysan bunda diğer erkeklerin suçu ne?

    Milyarlarca erkek içerisinde kötü birini bulup ilişki yaşadığın için nefret kusması gereken kişi biz değil kendinsin. Sen ilkönce kendini sorugula..
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük