Bi zamanlar millet ulkeri koruyordu noldu simdi, ulker urunlerinin icinde neredeyse tamami kimyasal cikti dimi, torkuda farkli degil icinde herturlu katki var dahasi en dandik yag palm yagi var hani su nutellada da olan , ama nutellanin farki yabancilar yiyor ve onlar sagliklarina dikkat eder bizim gibi hormonluyu kimyasalliyi yemez demekki nutella iyi, tamam hadi dagilin pis fakirler yavan ekmek yemeye devam. Bu entry girdikten sonra torku fanları deli gibi eksilecek ama çok da fifi oluum zaten eksileyen kesim liseli ergenler
eşe dosta önerdiğim marka. içerisinde çalışan bir arkadaşımın anlattığına göre adamların büyüme hedefinde dünyanın en büyük gıda markası olma hayalleri varmış. hadi inşallah dedik, biz de bi meyve sularını içerek destek verdik.
konya ovası'nı ağaçlar ile donatan firma. lezzetini falan geçtim ama hem organ bağışları, hem spora ve sporcuya desteği hem de ağaç kampanyaları bile bu markaya olan sevgimi arttırıyor.