torku

entry614 galeri31
    374.
  1. sadece ağzının tadını bilenlerin bile evlerine düşünmeden sokacakları marka.

    yerli malı olması da cabası...
    2 ...
  2. 373.
  3. Siz halen torkuyu savunun nutellayi halen bitiremediniz manyak mısınız siz ya koskoca nutellayi palmiye yağı muhabvbetiyle batiracaklarmis buna kargalar güler nutella urunundeki fındık oranı gerçek kapağı açtığınızda o fındık kokusunu hissediyorsunuz ,palmiye yağı takdigi tutmadı aynısını torkuyu yaptınız sırf yerli muhabbeti diye o iğrenç kolayı içmeye çalıştınız ama çok igrencti dimi icemediniz
    2 ...
  4. 372.
  5. yerli malına çamur atmayı marifet bilen avrupa muhiplerinin sevmediği marka.
    3 ...
  6. 371.
  7. Palm yağı değil hurma yağı kullanıyordur.
    3 ...
  8. 370.
  9. her ürününde kaliteden taviz vermeyen ülkemizin güzel markası.
    3 ...
  10. 369.
  11. Palmiye yağı bunda da varmis demekki buda tirt gözümden düştün Torku zaten fındık kremasi bi tuhaf gelmişti vıcık vıcık yağlı ve çok şekerli ,ne var bu kadar şeker basacak
    0 ...
  12. 367.
  13. 367.
  14. birde torku'nun eski yöneticisi vardır şu an akp vekili sanırım, oğlunu emlak kralı yapmıştır. konyalı köylünün üzerinden para kazanıp kooparatif adı altında kurulmuş ama bazı sivri zekalıları zengin etmekten başka hiç bir halta yaramayan konya şeker'in şirketlerinden biridir.
    2 ...
  15. 366.
  16. bedava hisse verseler almam. o derece gıcığım.
    bir kez bu markanın gofretini aldım. kokladığınız anda pakete bakıyorsunuz acaba gofret yerine dalgınlıkla başka bir şey mi aldım diye.
    mısır şurubu kullanmıyoruz, doğalız ayağına leş kokulu ürünleri pazarlıyorlar.

    bir de bunun akit gazetesi tarafı var.
    bu adamlar neyi övüyorsa ondan uzak durulmalı.
    5 ...
  17. 365.
  18. plastik boru ve plastik ürünler, cips, meyve suyu, şalgam, yem, kolonya gibi ürünler ürettiği genel olarak bilinmeyen firma.

    çok isterseniz olar bence;

    (bkz: anadolu birlik holding)

    incelemek lazım: http://abholding.com.tr/
    1 ...
  19. 364.
  20. Ürünlerinde cargill malı glikoz fruktoz şekeri yerine pancardan üretilmiş şeker kullanan konya çiftçi koperatifi firması.
    3 ...
  21. 363.
  22. "insanların sağlıklarına değer verme durumunu istismar edip kazık fiyatlarla cüzdanlarını soyan mı yoksa gerçekten sağlıklı ürün üreten mi" olduklarına karar veremediğim bir gıda şirketidir.
    2 ...
  23. 362.
  24. Banada gibi müthiş bir ürünü bulan nutellanın pabucunu dama attıran güzide çiftçi kooperatifi kuruluşu.
    2 ...
  25. 362.
  26. 361.
  27. 360.
  28. Frambuazlı çikolatası çok güzel gerçekten. Markette görürsem almamak için zor tutuyorum kendimi. Ürünleri de genel olarak güzeldir.
    2 ...
  29. 359.
  30. tüm ürünleri doğal olan firma. tebrik edilesi. denediğim her ürününü beğendim.
    3 ...
  31. 358.
  32. kola işine girmemesini dilediğim şirkettir, zira kola sektöründeki rakipleri diğer sektörlerdeki rakiplerinden çok daha güçlüdür olası bir mağlubiyette piyasa üzerindeki psikolojik üstünlüğünü yitirebilir.
    4 ...
  33. 357.
  34. 356.
  35. glikoz şurubu kullanmadığı iddia edilen firma.
    bir ara kola işine gireceklerde, o ne oldu dedirtti.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1272670/+
    2 ...
  36. 355.
  37. bu kadar alana yayılmasındaki en büyük etken konya gibi verimli toprakları olup tarımı zengin olan ve ayrıca sanayisi iyi bir bölgede yapılaşmış olmasıdır.
    3 ...
  38. 354.
  39. Para götüren firma. Her sektörde eli var.
    3 ...
  40. 353.
  41. harika gofretleri olan firma. diğer ürünleri de fena değil ama gofretleri müthiş ötesi lezzetli.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1272653/+
    4 ...
  42. 352.
  43. fiyatı piyasa oranın bi tık üstünde ama bu farkı kalitesi ile kapatan firma elimden geldiğince torku alıyorum.
    1 ...
  44. 351.
  45. Desteklenmesi gereken yerli firmamız. Ürünleri hem kaliteli hem türevleriyle aynı fiyatta. Sadece sütü anlamadığım şekilde pahalı. Yerli olmasına rağmen hemen hemen bütün sut markalarından pahalı olmasına anlam veremiyorum.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük