torku

entry614 galeri31
    423.
  1. Sütleri çok iyi. Adamlar vizyon sahibi bikere abi. Iki senede torku markasi imajıni yarattılar. Bravo. Yürür gider bunlar.
    1 ...
  2. 422.
  3. meyve suyu işine bile girdiler. konya ovası'nın bereketini ticarete döktü adamlar. durdurabilene aşk olsun.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1380003/+
    4 ...
  4. 421.
  5. keşke raflarda daha çok görebilsek. çoğu marketlerde rafları hep başka markalar satın almış. eğer buraları okuyan bir satış temsilcisi vs varsa bizi dinlesin. daha büyük raflarda ve her bakkalda sattırmaya çalışın kendinizi. arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz.
    2 ...
  6. 420.
  7. Şekerini pancardan üreten, ürünlerinde glukoz şurubu kullanmayan, yerli, çiftçi kooperatifi markası. inşallah çizgilerini bozmazlar.
    6 ...
  8. 419.
  9. yerli üretimin hakkını %100 veren marka. yahu adamlar gelmiş sana ve memleketine faydalı her şeyi yapıyor. 20 milyon fidan dikmişler. bütün işçilerine organ bağışı yaptırmışlar. millete yardım ediyorlar. bisiklet sporuna en büyük desteği veriyorlar.

    halen gelmiş burada yok öyle yok böyle. almazsanız almayın amk, kanserojen madde içeren ülker size daha çok yarar belki.
    9 ...
  10. 418.
  11. sırf konya'da üretiliyor diye almayacak olan sığırları bize gösteren firma. siz almayın zaten amk. vatana millete 3 kuruş hayrınız dokunsa kahrınızdan ağlarsınız.

    biz ilelebet bunu tüketeceğiz.
    6 ...
  12. 417.
  13. denediğim bütün şekerlemeleri çok güzeldir. hiç birinin içinde fruktoz şurubu olmadığı için hepsi birbirinden lezzetlidir. özellikle tam tahıllı gofretini tek geçerim. tamam ambalajları biraz dandik oluyor, zor açılıyor, boyası kaymış oluyor falan ama içi bir harika.

    ayrıca yerli mal kartını falan oynamaz. mesela ülker yerli malı ama tatlılıktan yüzünu buruşturmak istemeyler ülker almaz.
    0 ...
  14. 416.
  15. keşke sadece şeker üretseydi.
    yerli malı kartını oynayarak dandik şeyleri satıyor. gofret yemesek gofret sanacağız. dandik abi kimse tatava yapmasın şimdi. bir şirket bir yönde iyidir. diğer taraflara el attı mı kalitesi düşer. bu böyledir.
    sütü idare eder ama olmazsa olmaz değil.
    4 ...
  16. 415.
  17. glikoz şurubu ve beyaz undan noksan bisküvileriyle rakiplerinden çok öndedir. yine de paket ürün %100 güvenilir olamaz.
    3 ...
  18. 414.
  19. bu torkunun yönetimi kim dir. gonyalı olmalarımı sadece. araştırdım tam bulamadım. sanki ülker tezgahında gizli parmaklar bunu parlatmak için özellikle mücadele veriyor.
    2 ...
  20. 413.
  21. ürünlerini niğde gazozuyla tükettiğim.
    2 ...
  22. 412.
  23. eti eskişehir'e yatırım felan yapmıyor arkadaşlar, en fazla eskişehir spora reklam felan veriyor.

    fabrikada 3 kuruşa 12 saat mesaili çalıştıran bir firma.
    2 ...
  24. 411.
  25. pancar türü şekerden yapmış olduğu büsküvileri ve çikolatalarıyla gönlümü feth etmiştir. piyasaya çok hızlı giriş yaparak diğerlerine tur bindirmeye başlamış.

    sadece ülkerin kullandığı gibi glikoz surubu kullanmaması beni ülker almamak için yeterli torku almak için geçerli sebeb teşkil eder
    2 ...
  26. 410.
  27. insanları hurma yağı kullanıyoruz diye kekleyen firma. halbuki hurma yağı dediğiniz şey nutella'nın kulladığı zararlı palmiye yağı'nın aynısı.

    palmiye yağına bilerek hurma yağı diyorlar ki insanların gözünde o ramazan orucunda yenen hurma canlansın ve torku'nun itibarı zedelenmesin.

    çikolata dedin mi sarelle'yi tek geçerim. gerisi hikaye.
    5 ...
  28. 409.
  29. Milleti keriz yerine koyan sirket. ısıl işlem gormuş sucugun icindeki et doğal olsa ne olur, palm yağı olan cikolatanın icindeki fındık organik olsa ne olur.
    6 ...
  30. 408.
  31. artacak ticaret hacimleri hayırlı uğurlu olsun.
    3 ...
  32. 407.
  33. Guzel degil bence urunleri ya. Sut urunleride guzel degil ama annem inatla aliyor efendim.
    6 ...
  34. 406.
  35. torku alma aldırma devletin değil özelin. bari eti alında Eskişehir'e yatırım yapıyor.
    8 ...
  36. 405.
  37. Arkadaşın dediği gibi asla almadım almam. isminde bir acayiplik var zaten. Çomarların ürettiği maldan ne bekliyorsam..

    Not:Konya'da yaşıyorum.
    6 ...
  38. 404.
  39. 403.
  40. Bu arada dogruya dogru daha once cokokrem almiyordum cunku tadi kotuydu, gecen gun yeni tad demisler ve aldim denemek icin ve sevmedigim o cokokrem gercekten formulu bulmus ve sarelleye tadi yaklasmis ben begendim, torku bana gore yogurdu guzel ama cikolata olmamis hele banadaya resmen yagli seker yiyormusum gibi, ne var buna bu kadar seker ve yag katacak?
    0 ...
  41. 402.
  42. no:1 güzel. kaymaklı gofret falan. çok iyi.
    3 ...
  43. 401.
  44. 400.
  45. Yahu bu kadar olur yok ellerinde hediyelerle gelmisler, sohbet etmisler ozur dilemisler, inandinizmi!?
    1 ...
  46. 399.
  47. banada isimli üründe palm yağı kullanan ama aslında aynı şey olan hurma yağı olarak gösterip, millete ''palm yağı değil hurma yağı kullanıyoruz'' algısını veren firma.
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük