keşke raflarda daha çok görebilsek. çoğu marketlerde rafları hep başka markalar satın almış. eğer buraları okuyan bir satış temsilcisi vs varsa bizi dinlesin. daha büyük raflarda ve her bakkalda sattırmaya çalışın kendinizi. arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz.
yerli üretimin hakkını %100 veren marka. yahu adamlar gelmiş sana ve memleketine faydalı her şeyi yapıyor. 20 milyon fidan dikmişler. bütün işçilerine organ bağışı yaptırmışlar. millete yardım ediyorlar. bisiklet sporuna en büyük desteği veriyorlar.
halen gelmiş burada yok öyle yok böyle. almazsanız almayın amk, kanserojen madde içeren ülker size daha çok yarar belki.
sırf konya'da üretiliyor diye almayacak olan sığırları bize gösteren firma. siz almayın zaten amk. vatana millete 3 kuruş hayrınız dokunsa kahrınızdan ağlarsınız.
denediğim bütün şekerlemeleri çok güzeldir. hiç birinin içinde fruktoz şurubu olmadığı için hepsi birbirinden lezzetlidir. özellikle tam tahıllı gofretini tek geçerim. tamam ambalajları biraz dandik oluyor, zor açılıyor, boyası kaymış oluyor falan ama içi bir harika.
ayrıca yerli mal kartını falan oynamaz. mesela ülker yerli malı ama tatlılıktan yüzünu buruşturmak istemeyler ülker almaz.
keşke sadece şeker üretseydi.
yerli malı kartını oynayarak dandik şeyleri satıyor. gofret yemesek gofret sanacağız. dandik abi kimse tatava yapmasın şimdi. bir şirket bir yönde iyidir. diğer taraflara el attı mı kalitesi düşer. bu böyledir.
sütü idare eder ama olmazsa olmaz değil.
bu torkunun yönetimi kim dir. gonyalı olmalarımı sadece. araştırdım tam bulamadım. sanki ülker tezgahında gizli parmaklar bunu parlatmak için özellikle mücadele veriyor.
pancar türü şekerden yapmış olduğu büsküvileri ve çikolatalarıyla gönlümü feth etmiştir. piyasaya çok hızlı giriş yaparak diğerlerine tur bindirmeye başlamış.
sadece ülkerin kullandığı gibi glikoz surubu kullanmaması beni ülker almamak için yeterli torku almak için geçerli sebeb teşkil eder
Milleti keriz yerine koyan sirket. ısıl işlem gormuş sucugun icindeki et doğal olsa ne olur, palm yağı olan cikolatanın icindeki fındık organik olsa ne olur.
Bu arada dogruya dogru daha once cokokrem almiyordum cunku tadi kotuydu, gecen gun yeni tad demisler ve aldim denemek icin ve sevmedigim o cokokrem gercekten formulu bulmus ve sarelleye tadi yaklasmis ben begendim, torku bana gore yogurdu guzel ama cikolata olmamis hele banadaya resmen yagli seker yiyormusum gibi, ne var buna bu kadar seker ve yag katacak?
banada isimli üründe palm yağı kullanan ama aslında aynı şey olan hurma yağı olarak gösterip, millete ''palm yağı değil hurma yağı kullanıyoruz'' algısını veren firma.