136.
Nutella'nın gizli tarifi.
135.
No 1 gofreti inanılmaz lezzetli olan yerli markamızdır. Ayrıca glikoz şurubu içermez, şeker pancarından üretilen şekeri kullanır.
134.
Desteklenmesi gereken firma. Büyük girişimleri yatırımları var. Ve kaliteli. inşallah diğer 2 firma gibi götü kalkmaz.
Çikolatası nutellayla yarışır.
133.
Konya şeker güvencesiyle üretim yapan firma.
132.
Follower portföyü olan firma.
131.
Desteklenmesi gereken marka. Güzel yapıyorlar. Evet.
130.
kremalı bisküvisi güzel değildir. Kremadan çok bisküvi vardır. Eti ya da ülker daha tercih edilesidir. Siyasal fikirler şartlar umurumda değildir.
129.
Salamı berbat sucuğu başarılıdır.
128.
nutella da neymis bunun yaninda?
127.
konya çumra'da binlerce kişiye geçim kapısı olmuş marka. ürünlerinin tamamı gönül rahatlığıyla tüketilebilir, hijyenik, lezzetli. bu tür kaliteli ve duyarlı yerli markaları kullanalım, önerelim...
126.
bu gerçek şeker meselesi doğruysa destekliyorum ama abur cubur tüketmek her şekilde zararlı.
(bkz: canan karatay )
125.
Gayet pancar sekerli kaliteli marka. Bilen bilir ulkerden iyidir!
124.
plastik kaptaki sarelleleri markette tam 9 lira. piyasayı çok yükseltiyorlar. umarım bu fahi$ fiyat uygulamasından vazgeçip enflasyonu kullanmaktan vazgeçerler.
122.
Sütü çok hostur. Kahveyle karismasi şeklinde tam bir çokofest olacaktir.
121.
çikolata bisküvi derken süt ve süt ürünlerine de el atığını markete gidince fark ettiğim marka.
119.
kakaolu sütleri bok tadındadır.
118.
harika ürünlere sahip bir marka.
117.
ürettikleri süt ve kaşar takdire şayandır.
116.
merak ettim bir tane çikolatalarını aldım,çikolatadan soğudum.
115.
frambuazlı çokofestine doyum olmuyor. Adeta bir ingiliz erkeği!
114.
Helva yapmasını beceremeyen firma fason mu yaptırıyor nedir bilemedim.
Bizim eve bir kamyon helva gonderse bile her yerde yazalir.
113.
yeni bir marka ürünüdür. Daha çok yolları var tecrübe gerek ülkerdeki tadı vermiyor malesef.
112.
eti nin çalışanı dahi bisküvilerini övdüğü marka.