epeydir ortalarda reklamı dolanıyordu merak ettim şu çikolatalarından aldım, aldım almasına da bitiremedim yarım kaldı.
hani eskiden mahalle bakkallarında adı sanı duyulmayan üçüncü sınıf çikolata markaları olurdu ama ucuz diye alırdık, böyle acı tuhaf bir tadı olurdu aynı öyle bir tadı vardı.
editakbayram: piyuuu yaptığım araştırma gösteriyor ki adı geçen firma tüm sözlüklerde "güzel şeyler yazın parası neyse verelim" adlı çalışmayı yaptırmış sanırım, "yok şöyle güzel, yok böyle güzel, yok şöyle ballı, yok evde olmayınca huzursuz oluyorum" tarzı entryler havalarda uçuşuyor.
Geçenlerde her zaman gittiğim şarküteri tarafın abi torku bir sucuk yapmış, senin cumhuriyet sucuk kadar güzel, bir dene istersen diyerek ağzımı açık bırakmıştır.
Belli bir sahibi olmayan kooparatiften kopup gelen nacizane bir marka , eski adı ile (bkz: konya şeker) , ürünlerini severek tüketiyoruz , yerli firmalar kazansın ne farkı var yavurun doktor ötgerinden, nestlesinden?
türk malı olduğu için aldığım marka. gayet güzel çikolataları var. nestle yiyecegime torku yerim bizim memleketin adamı kazanır. şimdi kakaolu fındık kremasi da çıkarmış** denemek lazım.
Neye istinaden o kadar pahalı ürünler satmaya cesaret ettiği muamma firma.
Cola Turka da bir zamanlar reklam ve Trend gazıyla Coca Cola ile aynı fiyata konumlandırma hatasına düşmüştü kendisini ancak reklam motoru itmeyi bırakınca araba durdu.
Çikolatalı davet'ini son üç gündür çaya batıra batıra yediğim marka. Çikolata ve bisküvi sevmeyen bir bünyeye bile bunu yaptırabilecek hafiflikte ürünlere sahiptir.