torku

entry614 galeri31
    229.
  1. 10 numara marka. O varken başka bir ürün almamayı tercih ediyorum..
    Ne var ki kremalı biskuvisinde krema kaybolmus, Unutulmuş, yok gibi neredeyse..biraz daha arttırılması lazım.
    Sonucta yeni bir firma. Eleştiriler dikkate alinarak gelistirilecegine inanıyorum.
    2 ...
  2. 228.
  3. banadası bir saralle değildir çok fazla şekerli, bayıyor.

    ama gel gör ki sarelle'den ucuzdur o yüzden nutella tercih sebebimdir.
    0 ...
  4. 227.
  5. 226.
  6. Sabırsızlıkla tavuk üretmesini beklediğim marka.
    2 ...
  7. 225.
  8. dinci sermayenin markasıdır.

    akp yalakası islamcılardan ne kadar hayır gelirse bundan da o kadar gelir.
    3 ...
  9. 227.
  10. türkiye'nin en büyük bisküvicisi, UB satın almasından sonra dünya üzerinden potansiyel 4 milyar müşterisi olan ülker'e "atıştırmalık grubuna odaklanacağız" açıklamasını defalarca kez yaptıracak kadar büyük bir güçle geliyor torku.

    piyasaya sürdüğü ürünler ya benzeri olmadığı için yada muadillerinden kat be kat lezzetli olduğu için herkes tarafından tercih ediliyor. Kendilerinin tedarik hızından daha büyük bir hızla kulaktan kulağa adları yayılıyor. yiyen herkesin övmesi, sosyal medyada sürekli tartışılması daha tatmayanların bile zihinlerinde uyandırdığı merak ile gümbür gümbür geliyor torku.

    carrefour, migros gibi büyük marketlerde alt raflardan ancak yer alabilirken şimdilerde kendi planogramlarına göre dizdirebiliyorlar ürünlerini raflara , hızla yayılan bir düşünce var ve buna karşı koymak torku satmıyor diye torku satan yere müşteri kaybettirebilir korkusu doğuruyor.

    indirimli zincir marketlerde ise henüz kendine yer edinemedi. şok marketler ülker grubunda ve hiç bir ürünü doğal olarak raflarına giremiyor, şu sıralar medyayı sürekli meşgul eden migrosa satılacak,anadolu grubu şok marketleri alacak haberleri gerçek olmadığı müddetçe de giremeyecektir. Bu satın alma gerçekleşir ise 3.000 marketlik bir pazar torku'ya kesinlikle açılacaktır. 5.000 sayılarında olan bim sektörün en büyüğü ve bim de torku satmıyor. öz ürün grubuna ağırlık veren ve satış politikaları tüm zincir marketlerden farklı olan bim torku'nun en son uğrayacağı kapıdır. her ne kadar hizmet kalitesi ve kar marjı bakımından yanına yaklaşamasa da mağaza sayıları bim'i geçen a101 ise torkuyu reyonlarına ilk koyan zincir market olmanın avantajını kullanıyor. içine girdiğimde kasvet kaplayan ben bile çokofest almak için a101 'e giriyorum.

    velhasıl kelam, piyasaya bu kadar kuvvetli girip bizleri daha kaliteli ürünlerle buluşturan torku'ya en güzel teşekkürü ürünlerini tüketerek edeceğiz. yarınlarda ülker de eti de glikozdan uzaklaşıp şeker pancarı ile atıştırmalıklarını üretmek zorunda kalacaklardır. her sebebiyle çiftçisinin kazanımından,tüketicisinin sağlığına kadar yararımıza olacak torku payidar ol.
    10 ...
  11. 226.
  12. Bisküvi ve bilimum gıda ürünleri çomarı.

    Not . Şimdi bu torku müslümanya bu yüzden ürünlerine domuz yağı da katmaz.
    1 ...
  13. 225.
  14. Tam buğdaylı bisküvisi çok güzeldir. Ağıza attın mı dağılıyor.. başarılarının devamını diliyoruz.
    5 ...
  15. 224.
  16. Ürünlerine lafim yok ama almıyorum.
    2 ...
  17. 223.
  18. Nutella falan değilde en son çiğköfte çıkardığını gördüğüm marka.
    Sırada ne olabilir diye düşünürken öğrendim ki üniversite açıyormuş. *
    Hızını alamadıysa demek.
    10 ...
  19. 223.
  20. işe almadılar beni. Gıcığım onlara.
    4 ...
  21. 222.
  22. nutalla ancak ülkere rakip olur

    torku onlardan bir basamak yukarda

    ayıp değil mi hacı muratla bmw yi çarpıştırmak.
    4 ...
  23. 221.
  24. Yerliye destek olma yabancıya destek sloganıyla desteklediğim markadır.
    6 ...
  25. 220.
  26. Kaliteli. Torku banadadan sonra nutellanın plastik olduğunu anlıyorsunuz.
    10 ...
  27. 219.
  28. Bana istemsizce korku ve tork kelimlerini çağrıştıran marka.
    1 ...
  29. 218.
  30. istanbul'da neredeyse hiç bir bakkal da ürünlerini bulamadığım için üzüntü duyduğum marka. öyle ki bisküvisini yerken içinden küçük derecede buğdayın sapı çıktı. bunu kötülemek için demiyorum ne kadar doğal olduğunu belirtmek istedim. tabi yine de hoş değil buğday sapının çıkmış olması * son olarak şu ürünlerin isimlerini ve reklamını daha iyi yapmalarını temenni ediyoruz.
    3 ...
  31. 217.
  32. Her ürünü kaliteli olan marka tek kötü yanı her markette bulunmuyor olması.
    1 ...
  33. 216.
  34. yerli malı olmasından dolayı tercih ettiğim marka lakin ürünleri eti, ülker vb. aparma hep. yani biraz yaratıcı olun artık tüketicide belli bir albeni oluşturdunuz malum. kendinize özgü ürünler için harcama yapın bol bol ki daha çok tercih edilesiniz diyorum kendilerine.
    0 ...
  35. 215.
  36. gazozu da vardır ama kolay kolay bulunamaz nedense. belki de üretimini durdurmuşlardır.
    0 ...
  37. 214.
  38. Bisküvileri hem yapay şekerle yapılmayan hem lezzetli markadır. En azından yerli markadır. Desteklenmelidir.
    0 ...
  39. 213.
  40. Önceden birçok marka gibi plastik tadında yiyecekler ürettiğini düşündüğüm, denedikten sonra çok ciddi şekilde yanıldığımı anladığım markadır. Çikolatalı sütü efso
    0 ...
  41. 212.
  42. 211.
  43. 210.
  44. Çok lezzetli, kaliteli, temiz üretim... tebrik ediyoruz destekliyoruz. Yerli malı yurdun mali herkes onu kullanmali değil mi ama... Üstelik çok da güzel...
    1 ...
  45. 209.
  46. Tüm ürünleriyle çok kaliteli olan markadır.Özellikle çikolatasını kesinlikle denemelisiniz.Nutella yanında halt etmiş diyebilirim.Bu ara bağımlısı olduk bırakamıyoruz çikolatasını.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük