ürünlerinde glikoz şurubu kullanmadığını söyleyen yerli firma. bir çok ürününü yurtdışına satmayı becerebilmiş de.. kalitesini arttırarak devam edebilirsa bir dünya markası olabilir.
Şu an bulunduğu yere emekçi insanların tırnaklarıyla kazıyarak açtığı yollardan geldi.
Ürünlerinde yapaylık yok. Şekeri gerçek unu tam buğday unu. Yağı güvenilir.
Bunlar takdir edileceğine, bizden olan bir başarı sahiplenileceğine bazı ruhu gavurlar hala siyasi yöne çekmek istiyor bu başarıyı.
Lan emekçi diyorsunuz, dayanışma diyorsunuz hazır başarmış adamı gavurun nutella lı götünü yalamak uğruna, ideolojik saplantılarınız uğruna hiçe sayıyorsunuz. Şimdi siz iki yüzlü değilsiniz de nesiniz?
kek konusunda gerçekten de zayıflar,
ülkerin 5 kuruş etmez şeyi 5 liradan bize sokuşturmaya kalkmasından
bizleri kurtarması en kısa zamanda bu işe el atmaları lazım.
bir çiftçi kooperatifidir içinde tonla bilinmedik şey olan kaliteli kabul edilen ürünler yerine tercih edilmesi gerekendir o kaliteli dediginiz ürünlerden kat kat güzeldir torku ve sucukları falan varmış ilk defa gördüm işte bunlar hep bizim hatamız ilgi gösterilmedigi için adamlar almıyor reyonuna koymuyor.
bugünlerde sıkça adından söz ettiren marka fakat raflarda ürünlerine pek rastlayamıyorum. aradığım halde güzel, uygun fiyatlı bir çikolatasını bulamadım. merak ediyorum ne kadar iyi olabilir diye.
ayrıca geçenlerde haberlerde bir ürününde gdo tespit edildiği yazıyordu. bu ne hız lan? daha yeni popi oldun ne acelen var kısa yoldan fazla kara?
bisküvi-kek-gofret-çikolata ve süt ürünlerinden sonra ayçiçekyağı işine de el atmışlar. şahsen torku'nun üreteceği zeytinyağının nasıl olacağını merak etmeye başladım. eğer bunu da yaparlarsa özellikle ege ve akdenizlileri başarıyla memnun edeceklerine inanıyorum.
bence Türkiye'nin parlayan yıldızı. ülker, eti gibi büyük markaların yanında biraz daha küçük kalsa da ileride geçmese de yan yana ilerleyecektir. ürünleri sağlıklı gibi görünüyor hem. hadi bakalım hayırlısı.