torku

entry614 galeri31
    252.
  1. zaten güzeldi, bir de memleketimin firması olması sebebiyle daha da çok sevdiğimdir.
    3 ...
  2. 252.
  3. Başarılarının devamını diliyoruz inşallah bozulmaz sapitmazlar.
    2 ...
  4. 251.
  5. artık tüm raflarda torkunun ürünleri yer almaya başlamıştır, memleketimin markası.

    bravo torku.
    5 ...
  6. 250.
  7. ürünlerinde glikoz şurubu kullanmadığını söyleyen yerli firma. bir çok ürününü yurtdışına satmayı becerebilmiş de.. kalitesini arttırarak devam edebilirsa bir dünya markası olabilir.
    3 ...
  8. 249.
  9. En iyi marka. Inanılmaz bir çıkış yaptı.
    2 ...
  10. 248.
  11. içerisi kazan gibi kaynayan firmadır.bu kadar güzel ürünlerle bu kadar güzel bir markayı sikecekler matmazel.
    0 ...
  12. 247.
  13. ürünleri gayet başarılı.. böyle devam etsin.
    2 ...
  14. 246.
  15. geçenlerde bu markanın nutellaya rakip olan ürününü aldım marketten.

    deneyimlemem sonucunda vardıgım kanaat şu ki, daha nutella yemem bu meret varken.

    tanımı da verelim, bi tarafımıza kaçmasın:

    ekmeğe sürmelik şokoladı çok güzel olan marka.
    4 ...
  16. 245.
  17. Tvlerde reklama para harcamayan firmadir benim gozumde. Troller tarafindan sosyal medyada bolca reklami yapiliyor zaten.
    1 ...
  18. 245.
  19. Bir çiftçi kooperatifi.

    Şu an bulunduğu yere emekçi insanların tırnaklarıyla kazıyarak açtığı yollardan geldi.

    Ürünlerinde yapaylık yok. Şekeri gerçek unu tam buğday unu. Yağı güvenilir.

    Bunlar takdir edileceğine, bizden olan bir başarı sahiplenileceğine bazı ruhu gavurlar hala siyasi yöne çekmek istiyor bu başarıyı.

    Lan emekçi diyorsunuz, dayanışma diyorsunuz hazır başarmış adamı gavurun nutella lı götünü yalamak uğruna, ideolojik saplantılarınız uğruna hiçe sayıyorsunuz. Şimdi siz iki yüzlü değilsiniz de nesiniz?
    4 ...
  20. 244.
  21. kek konusunda gerçekten de zayıflar,
    ülkerin 5 kuruş etmez şeyi 5 liradan bize sokuşturmaya kalkmasından
    bizleri kurtarması en kısa zamanda bu işe el atmaları lazım.
    3 ...
  22. 243.
  23. bir çiftçi kooperatifidir içinde tonla bilinmedik şey olan kaliteli kabul edilen ürünler yerine tercih edilmesi gerekendir o kaliteli dediginiz ürünlerden kat kat güzeldir torku ve sucukları falan varmış ilk defa gördüm işte bunlar hep bizim hatamız ilgi gösterilmedigi için adamlar almıyor reyonuna koymuyor.
    1 ...
  24. 242.
  25. 241.
  26. güvenilirlik, kalite, sağlıklılık gibi konularda tartışmasız türkiyenin önde gelen, yerli sermaye, yerli üretim markamızdır. gururla tüketiyorum.

    ayrıca karmin(böcek boyası) kullanmaması bu yerli markamıza olan güvenimin tamamlanmasını sağlamıştır.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/924700/+
    7 ...
  27. 240.
  28. Torku bir marketçi olarak söylüyorum abi damak vs tırt adamlar sağlam yapmış birde bilindik yerli marka.
    4 ...
  29. 239.
  30. Tam buğday keki müdavimi olarak 10/10.
    1 ...
  31. 238.
  32. Torkudan beklenmeyecek hareketler bunlar.
    Bu kadar iyi olacağını tahmin etmediğim marka.
    9 ...
  33. 237.
  34. Eti cin benzeri tarçınlı mini tartı harika olan marka.
    2 ...
  35. 236.
  36. Bozulabilen süt üreten marka.
    Ciddiyim. Diğer markalar üç dört hafta bana mısın demezken bu marka sütü iki hafta içinde bozuluyor. Sevdim.
    4 ...
  37. 235.
  38. başarılı bir markadır. tam adlı bisküvileri ve banada isimli çikolata kreması vazgeçilmezdir.
    1 ...
  39. 234.
  40. gittiğimiz yerde ürünlerini ısrarla istemeliyiz.
    istanbul da a101 migros ve hakmar da bolca var.
    1 ...
  41. 233.
  42. bugünlerde sıkça adından söz ettiren marka fakat raflarda ürünlerine pek rastlayamıyorum. aradığım halde güzel, uygun fiyatlı bir çikolatasını bulamadım. merak ediyorum ne kadar iyi olabilir diye.

    ayrıca geçenlerde haberlerde bir ürününde gdo tespit edildiği yazıyordu. bu ne hız lan? daha yeni popi oldun ne acelen var kısa yoldan fazla kara?

    ayrıca şöyle bir haberde de savunulmuş markadır: http://www.yeniakit.com.t...ere-sokulmuyor-48021.html
    0 ...
  43. 232.
  44. bisküvi-kek-gofret-çikolata ve süt ürünlerinden sonra ayçiçekyağı işine de el atmışlar. şahsen torku'nun üreteceği zeytinyağının nasıl olacağını merak etmeye başladım. eğer bunu da yaparlarsa özellikle ege ve akdenizlileri başarıyla memnun edeceklerine inanıyorum.
    4 ...
  45. 231.
  46. Piyasada az çok yerini bulmuş bir marka. Bence daha fazlasını hak ediyor. Demin frambuazlı çikolatasını yedim, milka falan hikaye amk.
    3 ...
  47. 230.
  48. bence Türkiye'nin parlayan yıldızı. ülker, eti gibi büyük markaların yanında biraz daha küçük kalsa da ileride geçmese de yan yana ilerleyecektir. ürünleri sağlıklı gibi görünüyor hem. hadi bakalım hayırlısı.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük