Bir ara sabah akşam torku tanıtımı yapardım. Seker pancarı fabrikası açıyor ilk önce torku, konya'da. Sonra fark ediyor ki buradan yürünür, şekerli ürünler üretmeye başlıyor, halk da destekliyor torku'yu türk mali olup, sağlıklı ve kaliteli olduğu için, kar marjı yükselince torku sütten, yoğurda,tatlıdan, tuzluca her şeye girişiyor. Başarılı da oluyor tabi.
31 Kooperatif ve Türk-Şeker tek yürek oldu, Recep Konuk’a tam destek verdi.
PANKOBiRLiK seçimli genel kurulunu yaptı ve Genel Kurul delegesi olan 31 kooperatifin tamamının ve Türk-Şeker'in oyunu alan Recep Konuk oybirliğiyle tekrar Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
Yani torku epey bir güç sahibi.
Detaylı bilgi; http://www.konyaseker.com...p_konuka_tam_destek_verdi
içimdeki milliyetçiliği dışarı çıkarmış türk markası.
Adamlar tüm ürünleri kopyalamis. yabancıya gitmesin diye ufak tefek fiyat ve tad farkı olmasına rağmen alıyorum. Belki de bizim marketteki amca beni kazikliyor bilmiyorum sgsj.
devasa bir yatırımla aylar içerisinde onlarca sektöre birden giriş yapmış ve bu sektörlerin de neredeyse tamamına yakınında büyük başarı elde etmiş konya menşeili yerli şirket.
şahsi olarak önümüzdeki 10 yıl içerisinde torku'dan beklentim: avrupa'nın en büyük 50 gıda şirketinden biri olması ve yurtiçinden aldığı ivmeyle birlikte ihraç ürünlere ağırlık vermesidir.