torku

entry614 galeri31
    277.
  1. Şeker işini büyütüp her türden gıdaya el atıp tutturmayı başarmış marka. Nadir milli gururlarımızdan.
    5 ...
  2. 276.
  3. 275.
  4. Bir ara sabah akşam torku tanıtımı yapardım. Seker pancarı fabrikası açıyor ilk önce torku, konya'da. Sonra fark ediyor ki buradan yürünür, şekerli ürünler üretmeye başlıyor, halk da destekliyor torku'yu türk mali olup, sağlıklı ve kaliteli olduğu için, kar marjı yükselince torku sütten, yoğurda,tatlıdan, tuzluca her şeye girişiyor. Başarılı da oluyor tabi.
    31 Kooperatif ve Türk-Şeker tek yürek oldu, Recep Konuk’a tam destek verdi.
    PANKOBiRLiK seçimli genel kurulunu yaptı ve Genel Kurul delegesi olan 31 kooperatifin tamamının ve Türk-Şeker'in oyunu alan Recep Konuk oybirliğiyle tekrar Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
    Yani torku epey bir güç sahibi.
    Detaylı bilgi;
    http://www.konyaseker.com...p_konuka_tam_destek_verdi
    5 ...
  5. 274.
  6. türk malı için değil kaliteli olduğu için destek vermemiz gereken firmadır. elbette türk firması olması gurur verici ama önce kalite.

    bisküvi, çikolata ve Gofret ürünlerinin haricinde salam, sosis ve kavurma gibi ürünleride gayet lezzetli.
    15 ...
  7. 273.
  8. Türk malıdır kullanılmalıdır iyidir hojdır...
    0 ...
  9. 272.
  10. son zamanlarda çoğu sektöre girmeyi başarabilen ve ürünlerini kaliteli bulduğum bir marka.
    10 ...
  11. 271.
  12. 270.
  13. türk malı olduğu için destek verilendir. evet.
    14 ...
  14. 269.
  15. (img:#979412)

    müptelasıyız efenim.
    19 ...
  16. 268.
  17. konyamın firması, memleketimin firması, gurur duyuyorum.
    3 ...
  18. 267.
  19. bisiklet takımı başarıdan başarıya koşan firma.

    başarılarının devamını diliyoruz.
    2 ...
  20. 266.
  21. içimdeki milliyetçiliği dışarı çıkarmış türk markası.

    Adamlar tüm ürünleri kopyalamis. yabancıya gitmesin diye ufak tefek fiyat ve tad farkı olmasına rağmen alıyorum. Belki de bizim marketteki amca beni kazikliyor bilmiyorum sgsj.
    9 ...
  22. 265.
  23. tam çikolatam kadar güzel bisküvi çok az. kesinlikle başarılı markadır.
    2 ...
  24. 264.
  25. Almaya gayret ettiğim urunler.
    Maksat yabancıya gitmesindir.
    beğenerek yiyoruz.
    2 ...
  26. 263.
  27. Konya ilimizi temsil eden bir markadir...
    0 ...
  28. 262.
  29. devasa bir yatırımla aylar içerisinde onlarca sektöre birden giriş yapmış ve bu sektörlerin de neredeyse tamamına yakınında büyük başarı elde etmiş konya menşeili yerli şirket.

    şahsi olarak önümüzdeki 10 yıl içerisinde torku'dan beklentim: avrupa'nın en büyük 50 gıda şirketinden biri olması ve yurtiçinden aldığı ivmeyle birlikte ihraç ürünlere ağırlık vermesidir.
    1 ...
  30. 261.
  31. iyidir iyi, bir gün ülkerleşecekler ama o güne kadar devam.
    1 ...
  32. 260.
  33. "Banada" adlı ürünü ile algı operasyonunda başarılı olan yerli marka. Torku ismini duydukça "banada banada" diyorum içimden ya la.
    2 ...
  34. 259.
  35. Sonunda kaliteli bir turk markasi ciktigi icin mutluluktan tukettikce tukettiren cikolatasi mukemmel marka.
    1 ...
  36. 258.
  37. yakın bir zaman içinde ülkeri geçeceğine inandığım, doğduğum anadolu topraklarında, güzel konyamda büyüyüp gelişen bir markadır.
    1 ...
  38. 257.
  39. Akrabalarımın gazıyla bağımlı olduğum marka. Candır, kalitelidir.
    1 ...
  40. 256.
  41. sosyal medya'dan sağlam para yatırıp kampanyalar ve senaryolar ürettiren şirket. cool story bro.

    he ürünleri güzel orası ayrı. özellikle salamı 10 numara.
    1 ...
  42. 255.
  43. 254.
  44. Bunu okuyunca heyecandan balkona bayrak asacak oldum ya hu, gurur tablosu resmen.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/969443/+
    25 ...
  45. 253.
  46. herhangi bir ürünlerini gözü kapalı alacağım markadır.

    henüz alıp da kötü diyebileceğim bir ürünleriyle karşılaşmadım.

    marka imajını tam olarak oturtmuş durumdalar.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük