torku

entry614 galeri31
    298.
  1. Bu adamlar sanki şeker iyi bişeymiş gibi %100 pancar şekeri var diyor ama içinde gdolu soya var (tarım bakanlığı açıkladı) koruyucu olan kekleri var bilmemne asit fosfat var varda var, birtek ama tek doğal çikolota sarelle ve tadelle kaldı
    5 ...
  2. 299.
  3. 298.
  4. Pancar türü şekerden yapmış olduğu büsküvileri ve çikolatalarıyla gönlümü feth etmiş çiftçi kooperatifi markasıdır.
    0 ...
  5. 297.
  6. tv de değil, sosyal medyada reklam yapan firma. bana da ulaşın.
    1 ...
  7. 297.
  8. 296.
  9. Sırf yerli diye bugun markette nutella'yla yan yana durmasina rağmen derin vicdan muhasebesiyle kendisini tercih ettiğim çikolata.

    Nutella' nin hüzünlü bakişlari yureklerimi dağladi tabiiki.
    2 ...
  10. 295.
  11. bisküvi hariç tüm ürünlerde rakiplerinin eline verir. çoğu bisküvisini denedim ama yok kesinlikle hiçbirinden randıman alamadım. bir şey eksik ama hala çözemedim. bisküvide yine ülker ikramla yola devam.
    0 ...
  12. 294.
  13. doğal olduğunu iddia etse de inanmadığım, keki ev keki gibi olan türk marka. şu tam buğdaylı olan.
    3 ...
  14. 293.
  15. yerli malıdır. markete girdiğimde torku almaya özen gösteriyorum. maksat gavura para gitmesin.
    2 ...
  16. 292.
  17. öncelikle söylim zerre çıkarım yok bu firmadan lakin az önce bisiklet yarışında 5. olarak beni gururlandırmıştır. o kadar profesyonellerin arasından sıyrılmıştır. bundan sonra torku ürünü almaya özen göstereceğimden emin olabilirsiniz.
    4 ...
  18. 291.
  19. Doğal ürünler üreten türk markasıdır.
    0 ...
  20. 290.
  21. sağlam ve kaliteli bir türk markasıdır. aslında türk insanının kullanması gerekir. açık ve net.
    1 ...
  22. 289.
  23. Finansal açıdan zor günler geçirmektedir. Piyasadaki sporsorluklarını feshetmiştir.
    (bkz: Konyaspor)
    2 ...
  24. 288.
  25. Bir türk firmasından alanı ne olursa olsun bu başarıyı kaliteyi beklemem ama bu adamlar beni yanıltıp bir ilki başardı.

    Tebrik etmemek elde değil gerçekten muazzam bir firma.
    2 ...
  26. 287.
  27. 286.
  28. her şeyi güzel. açık ve net.
    4 ...
  29. 285.
  30. Kesme sekeri cok basarili, bir bardak caya digerlerinden 2 tane kullanirken bundan 1 tane kullaniyorsun.
    Gida urunleride cok iyi amcak fiyatta biraz sikinti var diye dusunuyorum. Ayni rafta diger kaliteli marka ve urunlerde var ancak fiyat olarak tprku hepsinden yuksek burada piyasa ortalamasini tutturamiyor sanirim.
    3 ...
  31. 284.
  32. bisküvilerinde pancar kullanıldığını gördüğümden beridir favorimdir. ha diğer sektörlerde gördükçe yolları açık olsun yolunu değiştirmesinler derim.
    0 ...
  33. 283.
  34. Pastörize sütleri inek mayısı kokan bir firmadır. Malesef.
    1 ...
  35. 282.
  36. destekliyoruz, bir an önce globalleşmesini bekliyoruz, bir konya isviçreyide hollandayıda katlamalı zaten. darısı Kastamonu ve adana ile antepe.
    1 ...
  37. 281.
  38. Ulkerin adi cikmis ne kalite var ne de lezzet var. Bu nedenle artik ulker almiyorum. Torku ise eti den sonra alinabilecek ikinci turk markasidir bana gore. Kaliteli urunleri var.
    2 ...
  39. 280.
  40. türkiye'nin tek kıtasal bisiklet klübü.

    (bkz: ahmet örken)
    3 ...
  41. 279.
  42. satın almadan sonraki aşamalarda müşteri memnuniyetini ön planda tutan şirket.
    0 ...
  43. 278.
  44. no1 i severek yiyoruz. desteklediğim firmadır.
    4 ...
  45. 277.
  46. pastorize sütleri cidden çok iyi alın deneyin en azından bir kez.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük