Bu adamlar sanki şeker iyi bişeymiş gibi %100 pancar şekeri var diyor ama içinde gdolu soya var (tarım bakanlığı açıkladı) koruyucu olan kekleri var bilmemne asit fosfat var varda var, birtek ama tek doğal çikolota sarelle ve tadelle kaldı
bisküvi hariç tüm ürünlerde rakiplerinin eline verir. çoğu bisküvisini denedim ama yok kesinlikle hiçbirinden randıman alamadım. bir şey eksik ama hala çözemedim. bisküvide yine ülker ikramla yola devam.
öncelikle söylim zerre çıkarım yok bu firmadan lakin az önce bisiklet yarışında 5. olarak beni gururlandırmıştır. o kadar profesyonellerin arasından sıyrılmıştır. bundan sonra torku ürünü almaya özen göstereceğimden emin olabilirsiniz.
Kesme sekeri cok basarili, bir bardak caya digerlerinden 2 tane kullanirken bundan 1 tane kullaniyorsun.
Gida urunleride cok iyi amcak fiyatta biraz sikinti var diye dusunuyorum. Ayni rafta diger kaliteli marka ve urunlerde var ancak fiyat olarak tprku hepsinden yuksek burada piyasa ortalamasini tutturamiyor sanirim.
Ulkerin adi cikmis ne kalite var ne de lezzet var. Bu nedenle artik ulker almiyorum. Torku ise eti den sonra alinabilecek ikinci turk markasidir bana gore. Kaliteli urunleri var.