ürettiği karminsiz (böcekten elde edilen boya) macar salamıyla kendi milletine sağlıklı ürün sunan yerli markamızdır, ürünleri geçekten kaliteli ve lezzetli.
Sadece ülkerin kullandığı gibi glikoz surubu kullanmaması beni ülker almamak için yeterli torku almak için geçerli sebeb teşkil eder .
Şu ana kadarki en milli markamizdir.
O kadar iyi marka oldu ki neden içinde katkı maddesi var diyorlar. Komple doğal olsun neden komple koruyucusuz falan değil diyorlar. Bu bile torku onun ne kadar kaliteli olduğunu gösterir diğer firmalardan. Koruyucu önemli değil zararlı hayvansal koruyucular kullanmıyorlar. Et ürünlerinde Karmin kullanmıyorlar. Süt ürünleri markete gelir gelmez bitiyor. Muadillerinden daha pahalı olmasına rağmen. Bi geçiniz efendim torku dünyadaki en kaliteli üretimi yapıyor.
Torku doğalız diyebiliyormu? Tabiki hayır kelime oyunu yapıp doğal olarak bizden diyor ama tabiki doğal değil içindekilerini okuyun anlarsınız içinde bi sürü katkı var