torku

entry614 galeri31
    323.
  1. Türkiye'nin en iddialı ve başarılı yerli markası.
    1 ...
  2. 322.
  3. Kakaolu damla çikolatalı bisküvisi güzeldir. Taptaze ağzında dağılıyo kıtır kıtır.
    0 ...
  4. 321.
  5. 320.
  6. Türkiyede hızla büyüyen bir marka.
    2 ...
  7. 319.
  8. bahsi geçen salamını ekmeksiz çatır çatır yediğim marka. sevenlere tavsiye edilesi.

    sağlığını düşünenler yesinler, diğerleri eleştirsinler anca.
    2 ...
  9. 318.
  10. ürettiği karminsiz (böcekten elde edilen boya) macar salamıyla kendi milletine sağlıklı ürün sunan yerli markamızdır, ürünleri geçekten kaliteli ve lezzetli.
    3 ...
  11. 317.
  12. Şu ara ağızda dağılan gofretinin müptelası olduğum marka.
    2 ...
  13. 316.
  14. 315.
  15. henüz eksikleri fazlaca olsa da tercih edliebilir markadır.

    yerli malına sahip çıkıp yüceltmeli..
    2 ...
  16. 314.
  17. önerebileceğim tek markadır. doğal şeker kullanırlar ve Türk malıdır.
    3 ...
  18. 313.
  19. her ürünü kalite kokan, parayı hak eden türk markası.
    3 ...
  20. 312.
  21. pankobirlik kuruluşudur bu topraklardan doğmuş bir gıda şirketidir Nestleyi ters yatırır düz siker.
    4 ...
  22. 311.
  23. darbe günleri boyunca ankara, konya, istanbul gibi büyükşehirlerde halka yiyecek ve içecek dağıtan firma. gerçekten takdir edilesi.
    4 ...
  24. 310.
  25. fiyat performans oranı yerlerde sürünmektedir.
    4 ...
  26. 309.
  27. Son zamanlarda piyasayı ele geçirmiş bulunan bir marka. Rakiplerini kızdıracak nitelikte her ürün üretimini sağlamaktadır. Evet.
    4 ...
  28. 308.
  29. Güzel marka.

    Tanrı torku korusun ve yüceltsin.
    5 ...
  30. 307.
  31. kola konusunda gerekli açıklamayı yapan şirket. Eğer doğal bir ürün olsa zaten en kısa sürede imal ederlerdi.
    0 ...
  32. 306.
  33. nutelladan çarpma olmasına rağmen nutelladan daha çok hoşuma giden " banada" isimli çikolatalı kremamlı şeyi üreten firma.
    1 ...
  34. 305.
  35. Bisküvi ve benzeri ürünleri güzel olan marka.
    Diğer ürünlerini bilmem ama meyveli sütünün tadı çok kötü.
    2 ...
  36. 304.
  37. 303.
  38. Sadece ülkerin kullandığı gibi glikoz surubu kullanmaması beni ülker almamak için yeterli torku almak için geçerli sebeb teşkil eder .
    Şu ana kadarki en milli markamizdir.
    3 ...
  39. 302.
  40. Sarelledede doğal şeker kullanıyor hadi buyrun.
    0 ...
  41. 301.
  42. O kadar iyi marka oldu ki neden içinde katkı maddesi var diyorlar. Komple doğal olsun neden komple koruyucusuz falan değil diyorlar. Bu bile torku onun ne kadar kaliteli olduğunu gösterir diğer firmalardan. Koruyucu önemli değil zararlı hayvansal koruyucular kullanmıyorlar. Et ürünlerinde Karmin kullanmıyorlar. Süt ürünleri markete gelir gelmez bitiyor. Muadillerinden daha pahalı olmasına rağmen. Bi geçiniz efendim torku dünyadaki en kaliteli üretimi yapıyor.
    4 ...
  43. 300.
  44. Torku doğalız diyebiliyormu? Tabiki hayır kelime oyunu yapıp doğal olarak bizden diyor ama tabiki doğal değil içindekilerini okuyun anlarsınız içinde bi sürü katkı var
    2 ...
  45. 299.
  46. sarelle ve tadelle'nin doğal olduğunu savunup bu markayı yermek çok komik oluyor gerçekten.

    gayet doğal ve lezzetli ürünler üreten firma.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük