torku

entry614 galeri31
    350.
  1. ciddi anlamda ülke standartlarının üzerinde kurumsallaşan firma. yeni bir üniversite de kurdular.

    (bkz: konya gıda ve tarım üniversitesi)
    4 ...
  2. 349.
  3. kaliteyi biraz daha arttırmaları lazım, birşeye fazla yükleniyorlar sanki.biraz fazla şekerli gibi geliyor bazen.

    hani televizyonun kötü olur, renklere abanırsın , onun gibi *
    2 ...
  4. 348.
  5. 347.
  6. şuan kullandığım hiçbir ürünü için kötü diyemem. ürünleri genel olarak müthiş.

    zaten personelini insan yerine koymayıp, 3 kuruş maaşla deli gibi çalıştıran eti yi hayatımdan sildim. asla ama asla eti ürünü kullanmıyorum.
    3 ...
  7. 346.
  8. ülkedeki en lezzetli gıda ürünlerini üreten oluşum.
    1 ...
  9. 345.
  10. 344.
  11. Frambuazli cikolatasini isirdiginizda sizi baska diyarlara goturen markadir.

    Kisa zamanda iyi is cikarmistir.
    5 ...
  12. 343.
  13. Çikolatalarının tadının yoğunluğu ağzımı yakan marka.
    3 ...
  14. 342.
  15. ekmeğe sürülen çikolatasını saatlerce yiyebileceğim marka. hem doğal hem yerli malı, tavsiye edilesi.
    2 ...
  16. 342.
  17. sürme çikolatası baya güzel olan firma.
    2 ...
  18. 341.
  19. ürün çeşitliliği bakımından epey aşmış fima.

    (bkz: lezzet)
    1 ...
  20. 340.
  21. kare çikolatası tek kelime ile berbat. bim deki çakma markaların çikolataları gibi. sanki merdiven altı üretim.
    4 ...
  22. 339.
  23. ürünleri inanılmaz kalitesiz olmasına rağmen bu kadar kazık olmasına inanamadigim firma.
    islamcı kesimi silkmek için üretilmiştir.
    4 ...
  24. 338.
  25. frema'sında zamanında GDO tespit edilmiş şirkettir.
    yedim oradan biliyorum.
    sonrasında kendisini çok aşmıştır, orası ayrı.
    2 ...
  26. 337.
  27. Ülkerden daha kaliteli değildir.
    3 ...
  28. 336.
  29. Sürekli çalıştığımız şirketler grubu bünyesinde 21 şirket bulunmaktadır.
    2 ...
  30. 335.
  31. anadolunun dünyaya açılan markası, gururumuz.

    glikoz şekeri kullanmaması sağlık açısından önemli yer ediniyor.
    3 ...
  32. 331.
  33. bir dönem ekşiciler tarafından çokolatları gereksiz şişirilen marka. peyniri güzel ama ona lafım yok.
    0 ...
  34. 330.
  35. Ürünlerini beğendiğim bir marka. Özellikle benim gibi yoğurt yiyemeyen biri için.
    1 ...
  36. 329.
  37. 328.
  38. Tamamen çiftçi mahsulu ve sermayesine dayalı, gluten şurubunu ürünlerinde kullanmayan marka.

    Müslümanlıkta bilmiş gibi davranıp insanları kandırmak, iftira atmak da yoktur.. Boş boş konuşmaktan başka bildiğinizde yok. Hangi firmayı kötülemişler?

    Almanız için illa müslüman olmanıza gerek yok. Benzer firmalar arasında katkısız ve en sağlıklı mahsullerden ürün üreten firma.
    3 ...
  39. 327.
  40. Helal sertifikalı milli markamız.

    Milli iradenin tercihi.

    Müslümanım diyen torku almalıdır.
    3 ...
  41. 326.
  42. Bazı marketler inadına getirmiyor ürünlerini. Şaka gibi. Almıyorum abi ülker Nestle. Torku öbür markette var ben ordan alırım sen getirmemeye devam et.
    8 ...
  43. 325.
  44. Gerçekten çok kaliteli ürünleri var. Aldığım hiçbir ürününü kötü bulmadım şahsen. Bir an evvel daha da yaygınlaşması dileklerimle.
    4 ...
  45. 324.
  46. Dev bir marka.

    4 yıl önce adı yoktu.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük