the walking dead

entry2957 galeri
    2685.
  1. hala izleyenleri hem anlıyorum hem anlamıyorum. ilk 2 sezonu ilgiyle takip ettim. ama 3.4. sezondan sonra sürekli tekrar eden aynı senaryo insana mal muamelesi yapıldığını düşündürüyor. klasik hollywood filmlerinden ne farkı kalmış ki o zaman ? ama öteki taraftanda gerçekten kaliteli dizi bulmakta kolay değil vasat olsada herhalde ilk 2 sezonun verdiği zevki belki ileride bulurum diye izliyorlar hala. bunu diyorum ama 6 sezona kadar devam ettim devamınıda izlemek istiyorum çünkü iş ve eğlence yok.

    hayatta bazı insanların bazı özelliklerini duyunca direk mal damgası yapıştıyorum. herhalde walking dead'inde hala çok zevkli olduğunu düşünenlerlede bundan sonra fazla muhattap olmam.
    1 ...