gecen sezon her yerde silahlı adamları vardı bilalin, ama şimdi düğün evinde sen gel geline tecavüz et git, sonra kimse görmesin oldu. ne iş lan gelini yalnız bırakıyorsunuz sonra ecevit akıl küpü ecevit onca olay oluyor ve sen hala otoriteyi kuramadın. herkes kendi başına hareket ediyor. biriniz gururu takip edeyim demiyorsunuz. siz masadan kalkarkalkmaz adam takozu arayıp oraya geliyorlar evi öğrenmişler diye bağırıyor. kurgu çok zayıf. anca araba reklamı yapılıyor olmadı hiç olmadı. biraz kafa yorun.