Reklamlarını ilk gördüğümde heyecanlandığım dizi idi. Normalde dizi izlemezdim, fakat bu dizinin ilk reklamını gördüğümde heyecanlandım. Kesinlikle favori dizim olacak dedim ve öyle de oldu. Fakat elimde olmayan * sebeplerden dolayı izleyememiştim. iki günde 13 bölümünü de bitirdim. Sevdimde. Fakat söylemeliyim ki;
Sanırım senarist liseli. O nasıl senaryo lan öyle.