suskunlar

entry1204 galeri
    607.
  1. Reklamlarını ilk gördüğümde heyecanlandığım dizi idi. Normalde dizi izlemezdim, fakat bu dizinin ilk reklamını gördüğümde heyecanlandım. Kesinlikle favori dizim olacak dedim ve öyle de oldu. Fakat elimde olmayan * sebeplerden dolayı izleyememiştim. iki günde 13 bölümünü de bitirdim. Sevdimde. Fakat söylemeliyim ki;

    Sanırım senarist liseli. O nasıl senaryo lan öyle.
    0 ...