son bölümde güvenlik kamerasına yaklaşarak birşeyler söyleyen naim yardırmıştır. naimin Görüntüsü sessiz olduğu için ne dediği anlaşılamasa da kendisini izleyen takoz irfan'a giydiren mahiyette birtakım sözler söylediğini söyleyebiliriz.
ilk üç bölümü sinema tanındaydı. geri kalan bölümlerde güzel, hatta aksiyonlar ,ters köşelerde mükemmel seyrinde ,lakin ilk üç bölümü daha bir başkaydı sanki.
bu hasan irfan'ın oğlu çıkacak demedi demeyin. sonra söyledim söyledim ne oldu demeyim bende. bu kadar merhametsiz bir herif iş bitiriciliği sıfır hasan'la ne diye uğraşsın..
takoz un çocukluğunu canlandıran oyuncu, ilk bölümlerde gayet iyi bir performans sergilerken dizinini ilerlemesi ve takoz un bugünkü halinin dizide ön plana çıkması ile performansı düşen oyuncudur, oldukça kasıntı konuşmalar, mimikler yakışmamıştır
adı ecevit ve onun aşırı acıklı hikayesi olarak değiştirilmesi gereken dizi. herkesin lafını çeken ecevit herkese koşanda ecevit. bu arada ibo ölmesin lan!
yalnız şöyle bi olay var ki gazo bunların küçüklük fotolarını görmüştü ilk bölümlerin birinde ordan niye çakmadı bu bir, bi de sarı "yarasa birinin lakabıydı ne alaka" falan dedi doktorun yanında gazo da arkasındaydı nasıl oldu da duymadı.