bir sürü leşi olan eski istihbaratçı, işinin ehli bir katil cebrail. adam öldürme hususunda tekne fantazileri falan var. o öyle bir adam ki kurbanlarının silahla kendisini öldürmek üzere üstüne gelmesini bekliyor. ama gelgelelim buna rağmen gram yakın dövüş tekniği bilmiyor! çektiği silahı ateşleyemeyeceği her halinden belli olan bir adamın elinden silahı almaktan aciz. ecevit'in üstüne bodoslama atladığı sahneyi hatırlayın. okul çıkışında bekleyen bir liseli ergen bile daha planlı dalardı orada.
üstüne üstlük sırtından yediği bir kurşunla anında ruhunu teslim etti bu cebrail! senaristler yine ters köşe yapar da ilerde cebrail tekrar karşımıza çıkarsa bu defa da onun bu "ani" ölümünden en az biz izleyiciler kadar kıllanmayıp nabzını kontrol etmeyen bilal'in de "yanına koyayım!"
bu dizi ilk 3 bölümüyle tavlamıştır beni. lakin bölümler ilerledikçe işler çok karışıyor, işler karıştıkça mantık elden gidiyor, mantık elden gittikçe de izleyesim kalmıyor. mahallemizdeki tuhafiyecide güvenlik kamerası varken bu dizideki bıyıklı kel bir adam adliyede cinayet işledikten sonra elini kolunu sallaya sallaya geziyor, tamam ona eyvallah dedik. bu irfan'ın adamları vuruluyor ve bütün gün evin bahçesinde yatıyorlar sonra polis gelince de "bunlar zaten mafya adamı" deyip kurcalamıyorlar onu da anladık. kurtlar vadisi sağolsun bu arada.
bugün dizilerde bir kurşun yeyince çuval gibi devrilen "tek canlı" koruma adamlar varsa kurtlar vadisi sayesinde var çünkü. hep düşünürüm o adamların cesetlerinin etrafını tebeşirle çizen veya faillerinin peşine düşen bir polis, cenaze namazını kıldıran bir imam veya arkalarından ağlayan aileleri yok mu diye. işte benim bütün bunları düşünmemem için bu tarz dizilerde daha az adam ölmeli ve "polis" mümkün olduğunca kullanılmamalı. ama ne yazık ki senaryo gereği bu dizinin içinde polis var. ve biz o polisin "polis"i uzak tutmak için bir çaba sarfettiğini göremedik henüz. bunun yerine emniyet teşkilatının hiç bir iş yapmadığını, koca teşkilatın üç dört adamın tekelinde olduğunu görüyoruz. oysa türk polisi yakalar aga!