özellikle çekimleri ve müzikleri çok başarılı olan dizidir. konu ve oyunculuklar da ortada. yalnız dizideki gurur komiserin, daha doğrusu istanbul emniyet teşkilatının çok başarısız gösterilmesinden rahatsızım. zira bu durum dizideki mantık hatalarının da başı.
Belalı naim bomba gibi girdi diziye.6.bölümde defalarca ters köşeye yatırdı ama olmadı
sarıya dokunmayacaktı
biz şimdi bi sezon sarının pişmanlığnı mı izleyeceğiz
aralarında en pisi hatta tek pisi,arkadan iş çevireni,güvenilmezi Sarıdır
ama en sevilenide sarıdır
hastasıyız aga .
ecevit'in sevgilisinin baygınlık verdiği dizi. belli ulan işte hala ahu'ya aşık olduğu saçma sapan sahnelerle bunun suratsızlığını çekmek zorunda mıyız? değiliz. sarı'nın naim'le yapacağı iş birliği ecevit'e yarayacaktır mutlaka ama sarı'yla ecevit'in arasını mutlaka açacaktır. ahu'da buna ek olarak ipleri koparabilir. ayrıca sibel de taşmış amk.
sarı'nın sigortası atmak üzere. özellikle ahu'yu ecevit'e kaptırması ecevitle arasında ipleri kopartabilir. merakla izliyoruz. bu arada o komiser ne ayak lan. istediği gibi asıp kesiyor paşam. ibrahim'e borusu öter de sarı'ya bir sikim edemez.
7. Bölümle insanın içini yine sızlatmış dizidir. senaryosuyla, oyuncularıyla, seçilen ve tam yerinde olan müzlkleriyle türkiye'deki şu ana kadar ki en güzel dizidlr.
an itibariyle arabeske bağlayan dizidir. abi birşeyinde bokunu çıkarmayın. bu ne ya nolursa olsun şu ahmet kayayı araya sıkıştıralım zihniyetiyle olmuyor; şarkının arasında şiirler falan kendimi arabesk-fantazi klip izliyor gibi hissettim. tamam başta iyi oturdu şarkılar ama bu sefer zorlama hissi verdi.
evde yalnızlıktan ve sıkıntıdan açtım televizyonu, baktım 'suskunlar' diye bir dizi. bir de ne göreyim, aslı enver oynuyormuş. bi izleyeyim dedim. baya hoşuma gitti. geçmiş bölümlere bugünden itibaren başlıyorum. ilginç bir dizi gibi.
şu anda izlediğim tek dizi. bu şekilde gidin ey senaristler ! hiç bozmadan aynı bu şekilde. yalnız reytingleri düşük gibime geliyor, arka sokakların 1. olduğu bir ortamda bu dizi kaldırılırsa anlınızı karışlarım ona göre.
--1. bölümden 7. bölüme spoiler--
şimdi 1. bölümde irfana uzun hava tadında bir küfür etmiştim o çocuklara işkence ediyor diye;
ama 7. bölümde gördüm ki irfan * bile bir yılda bir vicdana gelebiliyormuş.
sonra ecevit 4. bölümde sürekli yapmıycam onun gibi olmuycam ben diyip duruyordu;
eee peki nerede 7. bölümde ecevitin bu yemini?
önce gitti psikopat gibi adamın kafasına silah dayadı
sonra gitti irfandan arakladıkları paraları cebe indirdi soruyorum senariste ecevit şimdi babası kadar psikopat babası kadar vicdansız değil mi?
dardayım şarkısını en uygun yere koymuşlar zaten 3. ve 4. bölümden alışkınız*
ilk defa dün izlediğim dizi. yabancı bir diziden alıntı falan diyorlar ama yine de olmuş bu dizi.
gayet akıcı, insanı sıkmayan türde bir şey olmuş. olaylar, konuşmalar, karakterler falan on numara olmuş.
sonuç olarak; takip edilebilecek güzel bir türk televizyon dizisi.
not: poligonda atış yapan iktisat okuyan kız cuk diye oturmuş role. *
başta çocuklara işkence falan görünce mahsun kırmızıgül dizisi tarzı bir dizi sandım. sonra baktım sarp akkaya var izliyim dedim. ağlamaklı başladı ama son iki bölümdür ezel tarzı ters köşelere başladı. böyle devam etmesini istedigim dizidir kendisi.