suskunlar

entry1204 galeri33
    472.
  1. özellikle çekimleri ve müzikleri çok başarılı olan dizidir. konu ve oyunculuklar da ortada. yalnız dizideki gurur komiserin, daha doğrusu istanbul emniyet teşkilatının çok başarısız gösterilmesinden rahatsızım. zira bu durum dizideki mantık hatalarının da başı.

    birazdan 7. bölümü başlayacaktır.
    2 ...
  2. 473.
  3. 7. bölümü efsane olacağa benziyor. gün geçtikçe müzik-sahne uyumları ve oyunculuklar döktürüyor.
    4 ...
  4. 474.
  5. Belalı naim bomba gibi girdi diziye.6.bölümde defalarca ters köşeye yatırdı ama olmadı
    sarıya dokunmayacaktı
    biz şimdi bi sezon sarının pişmanlığnı mı izleyeceğiz
    aralarında en pisi hatta tek pisi,arkadan iş çevireni,güvenilmezi Sarıdır
    ama en sevilenide sarıdır
    hastasıyız aga .
    4 ...
  6. 475.
  7. sarısız tadı çıkmayacak dizidir.
    3 ...
  8. 476.
  9. ecevit'in sevgilisinin baygınlık verdiği dizi. belli ulan işte hala ahu'ya aşık olduğu saçma sapan sahnelerle bunun suratsızlığını çekmek zorunda mıyız? değiliz. sarı'nın naim'le yapacağı iş birliği ecevit'e yarayacaktır mutlaka ama sarı'yla ecevit'in arasını mutlaka açacaktır. ahu'da buna ek olarak ipleri koparabilir. ayrıca sibel de taşmış amk.
    2 ...
  10. 477.
  11. sarı'nın sigortası atmak üzere. özellikle ahu'yu ecevit'e kaptırması ecevitle arasında ipleri kopartabilir. merakla izliyoruz. bu arada o komiser ne ayak lan. istediği gibi asıp kesiyor paşam. ibrahim'e borusu öter de sarı'ya bir sikim edemez.
    1 ...
  12. 478.
  13. ezel ile kesinlikle kısaylanamayacak olan dizidir. ilk sezonda ezel için 'yok baydı efendim, tadı kaçtı bu dizinin' kim diyebilirdi ki?
    3 ...
  14. 479.
  15. ahmet kaya'yı gene damardan girerek çalan dizi. duygularımızı suistimal etmeyin lan.
    2 ...
  16. 480.
  17. 7. Bölümle insanın içini yine sızlatmış dizidir. senaryosuyla, oyuncularıyla, seçilen ve tam yerinde olan müzlkleriyle türkiye'deki şu ana kadar ki en güzel dizidlr.
    2 ...
  18. 481.
  19. 482.
  20. an itibariyle arabeske bağlayan dizidir. abi birşeyinde bokunu çıkarmayın. bu ne ya nolursa olsun şu ahmet kayayı araya sıkıştıralım zihniyetiyle olmuyor; şarkının arasında şiirler falan kendimi arabesk-fantazi klip izliyor gibi hissettim. tamam başta iyi oturdu şarkılar ama bu sefer zorlama hissi verdi.
    3 ...
  21. 482.
  22. evde yalnızlıktan ve sıkıntıdan açtım televizyonu, baktım 'suskunlar' diye bir dizi. bir de ne göreyim, aslı enver oynuyormuş. bi izleyeyim dedim. baya hoşuma gitti. geçmiş bölümlere bugünden itibaren başlıyorum. ilginç bir dizi gibi.
    3 ...
  23. 483.
  24. şu anda izlediğim tek dizi. bu şekilde gidin ey senaristler ! hiç bozmadan aynı bu şekilde. yalnız reytingleri düşük gibime geliyor, arka sokakların 1. olduğu bir ortamda bu dizi kaldırılırsa anlınızı karışlarım ona göre.
    5 ...
  25. 484.
  26. türk televizyon tarihinin en iyi 10 dizisinden biridir.
    4 ...
  27. 485.
  28. --1. bölümden 7. bölüme spoiler--
    şimdi 1. bölümde irfana uzun hava tadında bir küfür etmiştim o çocuklara işkence ediyor diye;
    ama 7. bölümde gördüm ki irfan * bile bir yılda bir vicdana gelebiliyormuş.
    sonra ecevit 4. bölümde sürekli yapmıycam onun gibi olmuycam ben diyip duruyordu;
    eee peki nerede 7. bölümde ecevitin bu yemini?
    önce gitti psikopat gibi adamın kafasına silah dayadı
    sonra gitti irfandan arakladıkları paraları cebe indirdi soruyorum senariste ecevit şimdi babası kadar psikopat babası kadar vicdansız değil mi?
    dardayım şarkısını en uygun yere koymuşlar zaten 3. ve 4. bölümden alışkınız*

    --1. bölümden 7. bölüme spoiler--
    heee bu arada ecevit ve ahu tekrar bir araya gelirse izlenmeyecek dizidir
    7 ...
  29. 486.
  30. ecevit ve bilal, ahu sebebiyle ipleri koparabilir.
    2 ...
  31. 487.
  32. ilk defa dün izlediğim dizi. yabancı bir diziden alıntı falan diyorlar ama yine de olmuş bu dizi.
    gayet akıcı, insanı sıkmayan türde bir şey olmuş. olaylar, konuşmalar, karakterler falan on numara olmuş.
    sonuç olarak; takip edilebilecek güzel bir türk televizyon dizisi.

    not: poligonda atış yapan iktisat okuyan kız cuk diye oturmuş role. *
    0 ...
  33. 488.
  34. bir ihsan oktay anar şaheseridir. Belki de türk edebiyatında en üst noktalardan biridir.

    Televizyonda arz-ı endam eden dizi ile alakası yoktur. Karıştırmayınız lütfen.
    0 ...
  35. 489.
  36. şu anda mevcut türk dizileri arasında senaryosu en sağlam olan dizi.
    1 ...
  37. 490.
  38. başta çocuklara işkence falan görünce mahsun kırmızıgül dizisi tarzı bir dizi sandım. sonra baktım sarp akkaya var izliyim dedim. ağlamaklı başladı ama son iki bölümdür ezel tarzı ters köşelere başladı. böyle devam etmesini istedigim dizidir kendisi.
    0 ...
  39. 491.
  40. türkiyenin gelmiş geçmiş en iyi dizilerinden biridir.
    2 ...
  41. 492.
  42. --spoiler--
    son bölümde ettiği küfürlerden insan evladı irfana parmak ısırtan bilal yardırmıştır.
    --spoiler--
    4 ...
  43. 493.
  44. birden fazla suskunu ifade eden kelime.
    2 ...
  45. 494.
  46. Sanirsiniz ki ahmet kaya sirf bu dizi icin yapmistir nereden bileceksiniz sarkisini.

    Populer kulturun herseye bu denli hunharca saldirmasindan nefret ediyorum.

    Tanim: hakkinda cok iyi soylentiler olan dizi.
    2 ...
  47. 495.
  48. hafif ezel tadı aldığımız tartışılmaz bir gerçek bir kadını yine iki adam seviyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük