an itibariyle arabeske bağlayan dizidir. abi birşeyinde bokunu çıkarmayın. bu ne ya nolursa olsun şu ahmet kayayı araya sıkıştıralım zihniyetiyle olmuyor; şarkının arasında şiirler falan kendimi arabesk-fantazi klip izliyor gibi hissettim. tamam başta iyi oturdu şarkılar ama bu sefer zorlama hissi verdi.