Sürekli birbirlerini pohpohlayan, liseli dizilerinden fırlamış, amerikan özentili selamlar veren, böğürmekten başka birşey bilmeyen artislerden oluşan, şımarık kolej piçleri gibi oyun kazanınca 'aaa 10 a 5 mi kazandık aaa iletişim ödülü mü alo alo alooop 10 a 5 mi kasandık bi de yaaa' gibi gevşeklikler yapan tamamen utanç duyulacak bir gönüllüler takımı var.
Hadi pc de bir şey yok sınav sürecinde de insan şunu merak ediyor tamam ama ben sırf şu gevşekler yüzünden soğudum. izlememeyi düşünüyorum. Ben Utanıyorum sizin yerinize amk çocukları.