bu gidişle şampiyon gönüllüler takımından çıkacak zira ünlüler sürekli kaybediyo kıbrıs kıbrıs diye diye elenip gidecekler kıbrısta 4 adet gönüllü görürsek kimse şaşırmasın.
kadın haklı beyler. ne dediği hakkında en ufak bi fikrim yıkama bence haklı. çünkü memeleri var.
not: gayet samimiyim. hayatımız boyunca desteklediğimiz, fanatiği, sevdalısı oldugmuz hangi şahsın, kurumun bize ne faydası oldu ki? bunun en azından memeleri var ve oldukça yeterli sevmemiz için.
yapımın yarışmacılara bilgi sızdırdığını alenen gördüğümüz yarışma programı,
Daha önceki haftalarda Serkay ve efecan adlı yarışmacılar, her konuşmada itici ve sinirli davranırken, ansızın duruldular ve yapıcı konuşmalar yapıp birlik mesajları verip durdular, bunun ansızın gerçekleşmesi zaten kafada soru işareti bırakıyordu,
Dün yayınlanan konsey bölümünde ise Semih öztürk adlı yarışmacının birebir röportajda "bir operasyon varsa semih öztürk bunun başındadır" açıklamasını atakan konseyde söylemiştir, bu sözün birebir röportaj dışında adada söylenmediğini düşünürsek, bariz bir şekilde yapımdan birileri semihin röportajını veya sözlerini atakana aktarmış.
Tamamen dedikodu üzerine kurulu olduğu için sardığı doğru ama bir bölüm bitirildiği zaman vicdan sızlatan, acun'a sövdüren, sonra yine izleten program. Sigara falan gibi en iyisi hiç başlamamak.
1) '' eşleşmelerde tamamen kura usulü sıra belirleniyor '' . yanıt: diyelim ki ünlüler 8-4 geride yeni eşleşme yapıldı. hemen önce atakan , sonra nagi ve sonra yati yarışır ki fark kapansın. gönüllüler aynı durumdaysa ezgi, yunus veya duruma göre semih yarıştırılır.
2) '' oyunlar daha önceden belirli değiştiremiyoruz. '' yanıt: sembol oyununa sapan dikelim .
3) '' kural değişikliği yaptık bundan sonra sadece ismi çıkanlar sms alacak ve ilk ismi çıkan bireysel dokunulmazlıkta oynayamacak . '' 2 hafta sonra '' kural değişikliği yapıyoruz ismi çıkan oynayabilecek ''
çocukken mahallede futbol topu olan bir arkadaşımız olurdu. takım oluşturulurken iki kaptandan biri o olurdu. top direk olmadığı için taşın üstünden veya içinden geçtiğinde gol veya aut kararı verirdi. faul , penaltı vb şeylerde ona uyulurdu. uyulmazsa el mahkum topu alıp gidecek. işte acun tam da o çocuğun yerinde şu an.