kadın haklı beyler. ne dediği hakkında en ufak bi fikrim yıkama bence haklı. çünkü memeleri var.
not: gayet samimiyim. hayatımız boyunca desteklediğimiz, fanatiği, sevdalısı oldugmuz hangi şahsın, kurumun bize ne faydası oldu ki? bunun en azından memeleri var ve oldukça yeterli sevmemiz için.