favorim yunus günçe nin göz altı torbaları. o da olmazsa nagiha ın dip boyasını tutuyorum. bence dip boya finale kalır.
diğer takımdan favorim de ibrahimin dudaklarını örten bıyığı. bence çok baskın.
Yati nagihanı yazmaz ya Semih ya da Yunus U yazar. Acun mankenliğe özgü denge oyunu Çıkartarak Ezginin kazanmasını sağlaması sonrası Semih ikinci aday olur ; gönüllülerden gelen iki kişi ile beraber ibrahim elenir. Ne kurguladım ama.
diyet operasyonunun ilk adımı başarıyla tamamlandı. reyiz bireysel dokunulmazlığı da alıp ezgi'yi potaya koyarsa tamamdır bu iş.
semih ünlülere geçmemiş olsa bu dingolar hayatta baş edemezlerdi avatar'la. Semih'i bu yarışmadan önce tanımıyordum. zaten survivor'ı da sonradan izlemeye başladım. daha yeni yeni anlıyorum semih'in neden bu kadar tutulduğunu. adam bildiğin satranç oynuyor. yürüyedursun...
o değil de bir dolu karmaşa içinde yunus'un yarışmada götüm götüm ilerlemesi ayrı komik.
adam tam tilki ya. her şeyiyle.
semih klasik operasyonlarından birini yaptı, tokadı patlattı şaşırtmadı. atakan'a hak ettiği karşılığı geciktirmeden verdi. ama tabi haftaya oynanacak dokunulmazlık oyununu yine ünlüler kaybederse asıl cümbüş o zaman yaşanacak.
tabi bir de bölümün bombası. atakan'ın bakışa dikkat. *
Şu 5 li teker teker gitsede kurtulsak. Ulan hem kızı oyunda oynatmayın hem ben oynamıyorum diyince oyna oyna diye peşinde dolanın. Gizem (asil olan ) her hareketiyle duruşuyla örnek bir performans sergiliyor. Adada gerçek anlamda survivor yaşayan tek insan.
Az önce yattara "ben özellikle tek tek yanınıza gelip atakan'ı fişteklemedim. Siz geldiniz yanıma, o arada fikirlerimi söyledim" demeye çalışmış ama türkçe yetersizliğinden söyledikleri anlaşılamamıştır.
5'te 0 yapıp da nagihan oyun sattı diye ağlayan bir ezgi barındıran yarışma. Kadın ne yapsın (nagihan'ı sevmiyorum bu arada) ben olsam ben de oynamam açıkçası. Yok nagihan pes etmiş de kendisi mücadele etmiş de geçiniz bunları efendim.
Atakan yunusa insanın başına ne gelirse ya meraktan ya yaraktan gelir demiştir.
Yazık lan adadaki tek düşünen adamı eziyor dingiller yattara da laf etti şimdi sen kimsin ki amk burak yılmaz mısın da senle konuşayım diye.
yattara ya ırkçılık yapan yılmaz morgüle kızmıştık ama adam haklı çıktı allahın ginelisine bak , yunus günçeye senle niye konuşayım diyor. bu futbolcular topa kafa ata ata bu hale geldi.